Blubb blubb

Var iväg till badhuset med Jenny och simmade efter jobbet, nice!
Gött med lite bastu efteråt också.

Började jobba idag igen efter min korta ledighet, var inte alls kul, eftersom det var dåligt att göra, så jag gick i sådär 4 timmar och plockade i småsaker eftersom jag väntade på en grej som ALDRIG BLEV KLAAAAR...Mjau.

Begravning för Jonas är nästa fredag i Högeruds kyrka.
Jag ska dit.
Ser inte fram emot det, begravningar är hemska, men ändå bra, man får säga hejdå på ett ordentligt sätt.
Man ska leva längre än tills man är 35. Det är fakta.
Skit.


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, ja speciellt på sista bilden när jag var tvungen att dra in en spritflaska och se ut som ett galant fyllo med underbett. Hö-hö.



Usch för begravningar. Det är det absolut värsta som finns.

2010-01-11 @ 18:58:33
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag fick veta att en bekant dött i cancer idag. Hon hade levt ett helt liv och var över pensionsålder, men tycker ändå det var hemskt :-( Hon var en sådan positiv människa som inte lät något göra dagen mörk. Hennes glada sätt kommer saknas :-( Cancer är verkligen hemskt och allt fler verkar drabbas också >:-<



Svar: Härligt! Ett lila rum :-D

2010-01-11 @ 21:26:17
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Tess

Din färg förresten:

"Grön är den färgen som är lättast för ögat att acceptera. Den har en lugnande och uppfriskande effekt. Det symboliserar naturen, men i en mörkare nyans symboliserar den manlighet, förmögenhet och konservatism."

2010-01-11 @ 21:31:20
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0