Hemlis!

Hahahahaha!
Hemlis hette den där glassen jag yrade om, tack Sara!
Jag har förgäves försökt hitta en bild på denna glass.
Men åh så jobbigt att den inte finns.
Det är jobbigt att företag producerar en grej ett tag för att sen ta bort den för evigt.
Jag älskade en gb-glass som var för sådär 3-4 år sen, Banama hette den, bananglass i och mörk choklad över, så förbannat god!
Och en sak till, varför tog de bort aco kola? Alla andra aco-smaker finns kvar, förutom kola. Pappret var rött och gult,  kunde fan sniffa mig medvetslös nästan på det där pappret för det luktade så gott.
Kanske därför de slutade tillverka den?

Idag har jag försökt städa bort julen, kom halvvägs iaf. Eller ja, alla grejer är borta, bara gardiner kvar, skulle ju ha gjort det förra helgen, men då låg jag i feber.
Det var skönt att få tänka på något annat, man måste ju se framåt här i livet.
därför ska man också ha lite planer att se fram emot!

- 30/31 januari- Skövde! Ska hälsa på mina nyfunna vänner, det var ju över ett halvår sen vi träffades nu!
- 12 eller 13 februari - Ska på middag hos Tobba och Jennifer, de ville bjuda igen från nyår, ska bli skitkul!
- 25/26 februari - Close-upbåten med Jerry, Malin och Knet! Ska bli skitkul, ser sååå fram emot att parta på en      guppande båt...åååh..och tänk på buffén bara, mmm!

Sen så har jag två till planer som inte har datum, det är en resa ner till Micke, Teza och Liam och en TOOL-fylla med Malin!
Så man ska nog inte bli allt för uttråkad här i vår.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Maol

Jag saknar "klämglassen" med jordgubbssmaken.

2010-01-24 @ 20:40:16
URL: http://monstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0