Mäh!

Blivit förkyyyld, hur jäkla kul är det på en skala då?
Jag som mått bra ett tag nu, hade ju någon evighetsgrej efter semestern, men den har varit lugn nu ett bra tag. Så blidde jag snuvig igår och nu känner jag mig som ett vrak.
Så jag och Sara skulle ha gymmat idag, men det vågade jag inte, stack hem och kurerade mig istället och hoppas jag blir bra så jag kan sticka iväg på söndag istället.
Verkar inte ha någon feber iaf...nanananaaa...

Nu har minsann Malin kommit in i bloggvärlden också, grattis på dig :) Ser fram emot TOOL-fyllan :)

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack! :)



Hoppas du kryar på dig fort denna gången.



Puss på dig med darling! Tack för länken också btw. :)

2010-01-16 @ 14:33:38
URL: http://malinbralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0