Tåg...tjuff tjuff

Dick lyckades ta sig hem igår, det var inte det enklaste dock.
Det gick inte att boka via internet, han fick ringa.
Då fick han reda på att ett x2000-tåg hade krångel med en vagn, så de hade helt enkelt tagit bort en, så de ansåg att tåget var fullbokat, så han kunde ta sig arvika till karlstad och katrineholm- vimmerby utan problem, men karlstad katrineholm var det inte säkert att han skulle få plats i.
Som tur var kom han ombord iaf, jefla sj, alltid är det nåt. x2000 är fan dom värsta jäkla tågen också, själv blir jag bara åksjuk deluxe när jag åker dem. Gungar alltför mycket för en sjösjuk dam som mig.

ÖÖÖÖH.
Nu väntar jag på att sara ska höra av sig, vi ska kolla in Rajjens gym idag, se om det verkar bra, får se om vi får testköra lite också, det märks.
ska bli gött att gymma igen, platta till magen lite och bli lite mindre klumpig och sladdrig, haha.
Det som är bra med det gymmet är att man kan betala lite extra och sen vara där vilken tid på dygnet som helst, jag ska bara se hur MYCKET extra det blir, vore gött att köra pass innan man åker till jobbet.

Har ni några nyårslöften då?
Det har inte jag, det är det eviga "gå ner 3-4 kg" men jag orkar inte ha det som mål igen, jag ska försöka komma in på gymmet och tycka det är ROLIGT, sen får jag målet på köpet förhoppningsvis :)
MALIN ÄR SÅ BÄST! Hon hade som nyårslöfte att vara med och ha en TOOL-fylla med mig.
För några inlägg sen klagade jag på att ingen vill lyssna på TOOL med mig, hon ska offra sig och bli knäpp med mig :) AJ LÖVV ITT!

Imorgon drar jag till Vimmerby till Jerrys släkt och vänner, ska bli väldigt kul!
Kommer antagligen hem på lördag kväll beroende på vädret.
Så vi får väl se om jag hittar något internet nånstans och har tid att säga några ord, gör jag det inte, så vet ni att jag inte glömt er :)
Sen...sen sen...efter den resan, då ska jag ta itu med mitt liv och få mina kläder att passa igen.
VARFÖR ÄR DET SÅ GOTT MED KOLHYDRATER?

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Pörnill

Malin har lovat att ha en tyskfylla med mig någon helg också. :)

Ha det så roligt i Vimmerby!

2010-01-04 @ 13:05:28
Postat av: Malin

Hehe, ojsan! Tydligen har jag lovat bort mig på massa fyllor. Men det ska bli skoj! :)

2010-01-04 @ 15:44:00
Postat av: Malin

Fast jag vill tillägga att jag minns båda löftena och ser framemot båda! :)

2010-01-04 @ 15:46:01
Postat av: Maol

TOOL är trevligt att spela trummor till på Rock tour. ^_^

2010-01-04 @ 20:52:00
URL: http://monstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0