Arvikafestivalen, lördag

Sista dagen, det var jobbigt att ta sig upp.
Inte trött, men ack så trött.
Syrran bjöd på frukost också, men vi hann aldrig dit.
Det hade visst kommit 25 stycken och det hade gått åt 18 pkt bacon och 38 ägg, haha!


Underbar bild ey?
"Nu ser vi pigga och alerta ut"


Sebastian!
Jag haffade honom i köket, hade ju missat att ta kort på honom :)


Det bar av till Hypocrisy!
Fiiiin spelning!


Immortal-trummis!


Jerrrrrrry


Sen gick vi hem för lunch och förfest till Volbeat, Jennifer å Tobba kom också
Och sedan åter till området där vi träffade Jenny


Det var dåligt med folk innan spelningen, men det blev allt bättre sen :)


Schnyggt på scenen!


Yeay!
De var bättre live denna gången än förra året.
Känns som de var lite väl kaxiga över att de hade blivit så stora snabbt förra året, de kämpade mer nu för showen kändes det som!


Och upptävkte inte Jerry att Ellis stod på scenen då? Haha, hon var nog nöjd kan jag tänka mig :)


Yeay


Lyckliga jävlar


Efter Volbeat stack vi hem och hämtade sprit och mötte upp folk som satt vid tdgolv ute i vik, där slapp vi snuten iaf :)


Haha, Tobba testade Jerrys keps


Min gamla klasskompis Christian längst till höger, den andra killen var väl brorsan och så var det väl nån av deras tjejer I guess :)


Syskongos då :)
Jennifer å Christ


Jennifer testade hans KEPS (våga inte säga att det var en basker, haha)


Jerry hade något projekt på gång, men vad han ville vet nog ingen


Hahaha, hmm?
Christ ser lite...osäker ut :D


Känner sig Jennifer säker tro?

Sen blidde jag kass och gick hem minsann, dock så gick väl alla hem då vad jag vet, i lite olika takt beroende på hur snabbt man kunde gå.
Jag och Jennifer vann med hästlängder iaf :)

Det var en fiiin festival!
Lite blött och som vanligt för dåligt med tid för att träffa alla man vil lträffa, hann inte ens träffa Sara t.ex :S
Men men, bättre lycka nästa år ewller nåt!

Tjipp tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0