Huga

Idag är det varmt.
Var på räkfrossa med jobbet igår, skönt att jag tog det någorlunda lugnt, för jag inte inte kass idag iaf!
Har varit på hantverksmässan i brunskog med föräldrarna, åååh, det fanns så mycket att handla, blev helt galen!
I Tisdags så var jag i Charlottenberg också och handlade med Malin, det var väldigt skoj, komma iväg från jobbet lite, för just nu är det alldeles för mycket!
En vecka kvar nu, sen blir det semester! Åh så skööönt!

Nej, nu ska jag nog styra jordgubbar, köpte det i brunskog förut, mmm...köpa grädde? Det måste jag ju nästan :D

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Maol

Tack själv ^_^

Tusan, det är 30 grader idag. Pust och stånk!

2010-07-03 @ 16:25:40
URL: http://monstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0