Mmmmuckler

Eller inte :)
Jag var iaf och tränade på gymet imorse, försöker hålla det igång nu under semestern och allt, lite svårt dock, skönare att bara slappa, men jag vet ju att snart blir det 1½ vekca "ledigt" därifrån när man ska ner till Bollebygd och Wacken!
Hahahaaaaaaa, idag var en rolig dag på gymet. Tänkte testa lite nya maskiner jag inte testat förr, en höll jag på att fastna i för jag hittade inte en jäkla spärr, lovelly! som tur var testade jag ju utan vikter, så det var ju intw tungt :D

Btw, glodde på paranormal activity igår!
H-E-L-V-E-T-E!
Jag rös från längt ner i stjärten upp till nacken några gånger, underbart!
Men ack så obehagliga drömmar jag hade, vaknade upp emellan de spökfyllda drömmarna med att mitt ena ben låg utanför sängen, ena katten hade snott halva täcket för mig (Ja, hon lägger sig pladaskt över mina ben, jag drar mig undan- tadaaa, planen styrd!), låg för långt ifrån Jerry, en annan katt som drog i persiennerna...
Ja, en intressant natt helt enkelt :)
Brukar inte bli SÅ skrämd ändå av filmer, men ja, jag vet inte, det kändes så jävla kusligt med den här filmen bara...asnajs! :D

Nej, nu ska jag mata en katt eller två

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Malin

ÅH! Den filmen vill jag också se ju... Måste tjata på Seb nu, han är inte så överförtjust i skräck. :D

2010-07-26 @ 20:13:11
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Micke

Aha, verkar vara ett nice filmtips.

2010-07-26 @ 22:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0