Sunday bloody sunday

Åh, söndagar är jobbiga.
Man är ledig, men vet att dagen efter så är det dags igen.
Har en helvetesvecka framför mig nu innan semestern, lika mycket att göra som förra veckan, problemet är att jag inte kan de här bänkarna som ska iväg nu, så jag kommer att fråååga och sega ner de andra, SKITKUL!
Kommer inte alls känna mig i vägen :S
Förra veckan blev det 12,5 timmar övertid, undra hur mycket det blir denna veckan.
Ser verkligen fram emot semestern nu.
Min jävla förkylning från midsommar vill inte gå över heller, hinner ju inte vila upp mig! Nu har jag sovit länge båda helgmorgnarna iaf, förhoppningsvis har det hjälpt nånting.
Men halsen krånglar, hostar som en tok och ibland känns det som jag får lite feber, yihaaa...jag blir så trött.
Det är ju nu man ska vara ute och njuta och så vågar man inte.

Nej, nu får det väl bli tv...eller kanske bok? Nej, jag har inte ro för bok idag....usch usch, känner mig redan uppstressad för den kommande veckan..


Kommentarer
Postat av: Tess

Hoppas du kryar på dig snart! Jobbigt med sommarförkylningar!

2010-07-04 @ 21:06:53
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Segt att va sjuk nu! Hope you feel better soon!

2010-07-04 @ 22:01:58
URL: http://fuckery.blogg.se/
Postat av: Malin

Stackare. Om en vecka är det över på jobbet iaf, och då får du njuuuuta. Förhoppningsvis är du frisk då också. Krya på dig!

2010-07-04 @ 22:13:54
URL: http://malinbralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0