Bröllopet

Jaa!
Finally!
Idag har jag lite tid över, yihaa, så nu kommer det lite bilder från bröllpet mellan Jens & Annika!
(Jens är Jerrys yngsta bror)


Så såg jag ut för dagen


Vi fick lite tid över så vi hamnade på en uteservering innan vigseln.
Jag testade någon thailänsk cider, var lite skummig som öl, samtidigt som det var lite vinsmak på den plus smak av granatäpple, väldigt god faktiskt! (Fast jag inte gillar öl)


Jerry fick sig en stor stark i solskenet


Jens och Annika


De var så fina så


Poserar innan utgång


Best man Tom, brudtärna Fia och två små söta tärnor som jag inte vet namnet på, de var iaf på Annikas sida släkten. T.o.m hennes brorsbarn nu när jag tänker efter :) Tom var Jens barndomskamrat, en av de få som man aldrig släpper taget om, mycket trevlig var han minsann! Fia är ju gudinnan Fia, behöver ju inte säga mer. (Jerry & Jens syster om någon missat)


Haha, hamnar alltid något huvud ivägen när man ska ta kort på såna här ställen :)


Och gifter man sig ska man bli attackerad av vitt. Jerrys mor Signhilde hade med sig en mängd med runda små pappersbitar som folk kastade, det blev nog pippifåglarna glada för!


Vacker bild inte sant?
Fia var så fin i håret :)


Sen kom vi till feststället.
Detta är Annikas äldsta bror, men ååååh, jag tappade namnet, surprise surprise, jag och namn alltså..
Han satt mitt eomt mig iaf, det var bordsplacering *iiih* så jag hamnade bland vilt främmande människor, men de var så trevliga så, så jag lugnade ner nerverna efter ett tag iaf :)


Denna herren tror jag dock hette Jonas, om jag inte missminner mig.
Blev dock väldigt fundersam på varför han bytte skjorta titt som tätt och att han ibland verkade veta vem jag var och ibland inte...inte så JÄKLA konstigt när hans tvilling var med också..tss.. :)
Han satt till vänster om mig.


Denna herren satt till höger om mig.
Hans namn var lätt att komma ihåg, han hette Jerry :)
Han skulle gifta sig om två veckor med en hur fin flicka som helst med världens finaste tatuering på ryggen (som jag ju självklart inte har kort på)


Min goe svärfar Göran och Joakim, Jerrys näst äldste bror


Mackan och Tom


Jerry styrde ihop sitt skägg lite fint :)


Jag i min gula tröja


Haha, vad gör hooon?


Bröllopsvalsen, synd att kortet var så mörkt.
Det var iaf akustiskt Metallica - Nothing else matters
Hur fint som helst, t.o.m jag och Jerry gick upp och dansade, Signhilde kom fram sen och var så glad att hon fått se Jerry dansa :D


Jerrys äldsta bror Jörgen, han ser lite trött ut minsann, men det var han inte :)


Och broder Nils, föddes mellan Joakim och Jerry (haha, nu vet ni om hela familjen Karsson, dock verkar jag totalt missat att ta kort på Signhilde, jäkla skit, hon var så fin, i lila/blå klänning)



Annika fick en lite mindre kavaljer :)
Markus var dans-sugen minsann :) (son till Jörgen och Lena)


Jerry och Tom tar frisk luft


Sedär, nu var Jörgen piggare :)


Thea visade upp lite dans, Fia verkar imponerad. (Thea är Jockes och Pillans dotter)


Jerry delar med sig av sitt skägg


Pillan!
Hon och Jocke väntar nu sitt tredje barn, grattis på er!


Nisse med sin son Pontus, Pontus verkar bara halvt nöjd över att bli med på kort :)


Emelie!
Dotter till Jörgen och Lena


Men ojojoj, vad händer här?
Kan det inte vara så att det spelas Iron Maiden "run to the hills"? Jodå :)
Fia, Jocke och Lena


Mackan fick till en lite headbang t.o.m!


Jerry och Nisse


Fia försökte få oss att "dansa texten"...gick ju SÅDÄR för min del. (om du inte vet, så berättar jag nu, jag är världens kassaste på att lära in texter på låtar)


Jerry och Jocke


fia posade en sista gång innan hon åkte hem


Jens ville också testa Jerrys skägg :)


Jens in action


Lika som bär? :)


Sen började det strippas, haha


Vilka posörer :D


Hahaha, ja, vad säger man?


Yeaaaah :D


Hahaha :)



Hahahahaaaa, nu börjat strippandet igen


Nisse verkar imponerad :)


Jockes tatuering, den är naaajs


Magmys?


Jocke och jag verkar prata om nånting?


Ja
Detta var bröllopet det
Väldigt kul!
Att festa med Karlssonbröderna och systern är alltid kul.
Jag har fått världens bästa extrafamilj :)

All lycka till Jens och Annika, hoppas ni får ett långt och lyckligt liv tillsammans!
Och vi ses väl på metaltown :)

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Oj oj, så fin du var!

2010-06-11 @ 22:55:30
Postat av: Tess

Vad fin du var :-) Jättesöt! Åh, vad bra att det var papper de kastade istället för ris :-D Härlig bröllopsvals förresten..hihi..

2010-06-12 @ 00:12:48
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Annie

Vad fina alla var:)

Dock så är det en myt om att fåglar far illa av ris.

2010-06-12 @ 16:17:37
Postat av: Annika Norell

Åh va roligt och se alla kort ! Det var ju riktigt drag på bröllopet!



Synd att vi inte hann prata så mkt, dagen gick så himla fort! Aww, det får vi ta igen på metaltown!



Nu ska jag fortsätta följa din blogg!



Kram

2010-06-14 @ 22:07:46
URL: http://paintpastelprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0