Jag är tillbaks!

Nu har jag kommit hem efter tre dagars festande, åååh va kul jag har haft!
Träffade många roliga fölk och röjde så fint så!
Hänglsen hade jag en dag, då kände jag mig lite tuff, kul vaaaa?
Idag fyller jag år och detta har jag ju firat med att vara bakis på ett tåg, så ja, på onsdag och torsdag ska jag styra firning istället, har bjudit ett gäng kompisar på fika på torsdag och så kommer min mor och far på onsdag för lite käk och sådär, blir nog bra :)

Om nån är ovetandes så blir jag hela 27 år :)

Bilder kommer väl i veckan I guess :D

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: alex

massa grattis till vår favvoannelie!! puss och kram från skövdefolket:)

2010-06-20 @ 20:21:24
Postat av: Jennifer

gött att ni hade det kul! :)

ses på torsdag!



sv: gört gört gört, det var precis lika gott som jag kommer ihåg dom :D

2010-06-21 @ 07:33:57
URL: http://fuckery.blogg.se/
Postat av: Ja, jag lyssnar på Jingle Cats-Pernilla

Åh, så gött. :)

Hängslen är ju fan aptufft. Ännu tuffare blir man med äppelknyckarbyxor och bakvänd keps. Men det kanske blir lite overkill. Hängslen räcker gott! :)



Jag slutar klockan 17 på torsdag och är jag inte alldeles knäckt och lemlästad så kikar jag in en sväng efter det. :)

2010-06-21 @ 15:06:25
URL: http://lejonpalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0