Kalas!

Tjo och hej!
Igår hade jag kalas för ett gäng av mina underbara vänner!
Det var hur kul som helst, jag blev så förvånad över alla presenter, det hade jag inte räknat med kan jag ju säga, men åååh, jag är ju en present-tok, så ni gjorde min dag :D
Of course har jag tagit kort på allt!
(och lite till)
Det var väldigt kul att ha vårat första barnbesök i lägenheten också, katterna verkade både nyfikna och rädda för den lille gossen :)


första jag hade fått var när jag kom hem i söndags, mor och far hade plockat av vita rosor från sin underbara buske de har i trädgården och gett mig, love them! Redan döda då tyvärr, så de var inte kvar på kalaset :/ (HAHAHA, va fan, läste detta i efterhand, jag pratar om ROSORNA, inte om mor och far, de lever å frodas!)


Vi hängde upp draperiet så det inte skulle vara ivägen, Dizzie var måttligt road och ville ha tillbaks sin leksak direkt!


Tur vi har många muggar :)


Kolakakor! Jättegoda och jätteenkla :D


Pannacottan stod och inväntade i kylen!


Min red velvet-tårta inväntade gäster i kylen. (Fast, självklart, tårtan fick ju komma ut till gästerna istället, hade blivit trångt annars)


En glad jävel


Martin, Thomas, Loke och Jerry softade ute på den varma balkongen


Hugo. Marie, Mirja och lilla Neo hängde i köket



Tillsammans med Jenny och Tess


Marie, Mirja, Neo och Hugo


Loke kröp in i våran katt-tunnel, haha, knäppis :)
Han hittade många konstiga saker att leka med, tänk att man har så många leksaker utan att veta om det? ;)


Annie kom förbi också :)


Bra utsikt? :)
Jerry och Hugo


Pernilla, Jennifer och Annie


Jennifer, Annie och Malin


Tobba, Sebastian och Jerry


tårtan gick nästan åt, lovely!
Den ska jag göra igen nån gång :)

Och så vill jag ju visa upp mina kära presenter jag fick, för sånt gör mig som sagt överlycklig :D


Fick en jättefin orkidée av Mirja och Thomas! *pleeease, hoppas jag fått gröna fingrar lagom tills min 27-årsdag!*


Världens snyggaste emo-kort fick jag Marie, plus en lite gullig blomma och presentkort på cubus :)


fick en snygg vinflaska av Malin innehållande allt man kan behöva för att just få upp en vinare och göra allt snyggt med det, lovely! Och ett ljusgrönt nagellack fick jag också! Haha, jo, och en arvikakarta! (För er som inte vet det har jag hemskt lokalsinne!!!)


Av Annie och Elin fick jag presentkort på mansion - perfekt! :)


Jenny den hemskingen gav mig en singel som jag aaaaaavgudar som inte alls går stup i kvart på radion och ger mig kräkreflexer- Älskade DARIN - Your out of my life! Moahaha, jag tjöt, kände för att äta upp den, men den innehöll visst pengar också, så jag fick behärska mig :) Fick också en anteckningsbok till alla min små gula lappar jag har på jobbet, så jag ska få lite ordning, vilket uppskattas :)


Av Pernilla fick jag en Martini minsann! Kanske ta med på jobbfesten på fredag ey? :)


Fick en underbart doftande duschkräm av Tess!


Av svärföräldrar och föräldrar fick jag pengar och en trisslott, tyvärr ingen vinst dock :/


Av Jennifer och Tobba fick jag en fin ny handväska, tackar så mycket!


Och en gammal favorit! Något norskarna är bra på, höhöhö!

Tack tack tack alla! Love you all!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

ja de där kolakakorna var ju skitgoda! sega och härliga :)



sv: ja jag kände mig lite duktig efteråt faktiskt ^^

2010-06-25 @ 15:38:06
URL: http://fuckery.blogg.se/
Postat av: Jennifer

gött att väskan var uppskattad, var lite av en chansning :)



sv: hehe ja lite dans blev det, dock ingen små grodorna ;D

2010-06-26 @ 16:31:59
URL: http://fuckery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0