Lördagen är blöt

Det regnar.
Ojoj, så det regnar.
Och igår också, kan inte säga annat än att jag tycker synd om studenterna, gå på bal i fina kläder i hällregn, hoppas ingen glömde paraply. Visst, de är ju inomhus på balen, men de ska ju fortfarande GÅ dit, då räcker det med två kvarter att förstöra klänningar, kavajer, smink och hår som många planerat låååång tid, man vet ju själv hur man var.

Köpte färg idag på Arvika färglager till mor och fars postlåda, så nu ska jag testa och måla och ha mig, ska bli kul :)

Snart ska jag över till Marie också, där ska vi glo på "The young ones" En jävligt fantastisk engelsk serie från sådär 80-talet, LOVE IT! :D
Så nu får jag nog ta och styra ihop mig minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0