Midsommar!

Nu har jag suttit här och lagt upp resten av kalasbilderna.
Idag är ingen bra dag.
Inte pga igår, eller jo, fast inte på det viset det skulle vara.
Midsommaraftonen började med ett gympass, tränade rygg och mage, tog i som en galning, ty det är ju så gött!
Men ja, lyckades få huvudvärk av det.
"skit också, men det äter jag bort sen när jag får frukost" tänkte jag, åkte och handlade med Annie, köpte kol och grejs för kvällen, åkte sedan hem, slängde i mig frukost och lite jordgubbar *mumma*, sen kände jag mig helt utpumpad, blev en dusch och sen sovning och slappning i sådär 2 timmar, sen gick vi upp, åt lite lunch, min hals hade börjat ömma, mitt huvud sprängdes. Men, jag var ju inställd på grillat, så grillat skulle jag ju ha!!!!
Glodde på ett Dexter-avsnitt, gjorde mig sen iordning och vi gick till Annie, satt och grillade och hade jättetrevligt, men jag blev bara dåligare och dåligare, hade jag inte haft alla vänner där skulle jag gått hem mycket mycket tidigare, men de höll mig ovanför ytan :)
Sen skulle de dra vidare på fest, det var jag inte sugen på, så jag gick hem.
så vid 22-tiden var jag hemma i mysbyxor, knaprade på pringles och hade feber.
Kul? Nä, men jag hann ju fira midsommar iaf med nära och kära!
Tråkigt att bli sjuk, dock inte konstigt, alla på jobbet har varit kassa ett bra tag så nån har väl lyckats smitta mig! Bastards! ;)

Tog lite bilder igår iaf!


Grillen!


Kennet och Jerry


Snygg papperskorg ey?


Marika!


fire in the hole!


Första fyrklövern jag sett live! :D


Jerry på väg att rapa :)


högtalaren för kvällen :)


Jag smaskar majjjjs


Malin och hennes mor trivdes i solen :)


Jennifer hade skumpa :)


En tissetass gjorde oss sällskap, efter det blev det mycket kattkort kan jag ju erkänna :)
(På tal om katter - försök säga Tvåtaktkatt många gånger snabbt, hahahahaha)...(och vadå? tvåtaktkatt är ingen ord?...vem bryr sig?)


Kattflickan hamnade i paradiset tror jag :)
Malin befriade henne från en fästing också - bra gjort!


Jerry mycket lycklig :D


Ser ni katten i fönstret? Den satt och spanade länge på oss, den ville nog också vara med och leka :)


Katten gillade min jacka och min väska, hon var nere med nosen och grävde i väskan, haha!


Tobba i Jennifers solglasögon - en hit! :D

Sen gick jag som sagt hem!
Hoppas verkligen inte jag lyckades smitta någon bara för att jag så envist skulle vara med igår, hoppas hoppas hoppas inte det! Och förlåt isåfall!
Nu ska jag lägga mig i soffan och gnälla, för är det nåt jag är bra på så är det att tycka synd om mig själv :)

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Usch, hoppas verkligen du mår bättre snart!

Men det var trevligt igår hos Annie iaf :)

Du får skicka Arvika-kartan med Jerry nästa gång han är ute och spatserar i Dungen :D

Krya på dig!

2010-06-26 @ 16:36:07
URL: http://fuckery.blogg.se/
Postat av: Tess

Katten i fönstret ser nästan ut som en spökkatt :-) Tråkigt att vara sjuk. Vaknade förkyld imorse jag oxå :-/

2010-06-26 @ 16:36:45
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Annika

Krya på dig! Kram

2010-06-27 @ 16:05:21
URL: http://paintpastelprincess.blogg.se/
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Jag har aldrig hittar en fyrklöver. Så jävla dumt. Jag vill ju verkligen hitta en.

2010-07-13 @ 13:22:18
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0