Så liten så

Idag var jag över till Mirja, Thomas och Loke och hälsade på den lille Neo som anlänt till deras familj.
Loke verkar halvt glad över att dela uppmärksamheten med mamma med någon mer, men ja, han kommer nog ändra sig med tiden, och gå över till storebrorrollen :)
Han fick en fotboll av mig som grattis till sin storebrorstitel och lille Neo fick ett litet gosedjur (men gissa vem som ville ha det då, haha)
Var väldigt kul att prata med Mirja och Thomas, blir ju inte alltför ofta, så det är kul när det väl blir iaf!
Nu har jag smaskat lunch och borde verkligen börja styra lite packning inför West coast riot och Metaltown nästa vecka, för jag vet ju hur trött och orkeslös jag är på vardagarna när jag kommer hem från jobbet, plus att jag nu måste till gymet de tre dagarna jag jobbar innan vi åker, så jag får min veckliga dos :)

Våran cd/dvdspealre har fått helspader nu, buhuuuu, går inte ens att lyssna på en hel skiva innan den barkar, så i början av juli blir det köp av en ny, längtar så jag nästan sprängs!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Mirja

Det var kul att du kom och Loke gillade bollen jättemkt :) och gosedjuret med hehe :)

2010-06-13 @ 16:31:14
URL: http://mirjaa.blogg.se/
Postat av: Kristin

Tack gumman! Han är verkligen underbar :)

Vilka roliga bröllopsbilder du lagt ut. Verkar som omdet var livat (som bröllop ska va hehe)

2010-06-13 @ 17:00:48
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0