The young ones





Fantastiskt :)

Marie hade som sagt The young oneskväll igår!
Jag och Tess kom dit glada och babbliga.
Började väl titta någon gång efter 15, tror vi var färdiga efter 22 på kvällen där nångång, kommer inte riktigt ihåg!
Tess skulle iväg och kolla på en fotbollsmatch vid 18-tiden, så då lämnade hon oss.
Jag och Marie satt och glufsade snacks och pimplade cola och 2,8or. (ja, det var Marie ja, jag dricker ju icke öööl)
Hon bjöd på egengjord pizza också som var väldigt god, med tomater, lök och svamp på. Och maaaasasa ost då :) Det hann Tess med att äta iaf :)
När vi glott färdigt var man lite mör i skallen, så då gick jag hem, men ja, tog en liten omväg som ni ju kan läsa i det föregående inlägget.

Har ni inte sett the young ones rekommenderar jag den starkt, knäpp engelsk 80-talsserie! LOVE IT FOR FUCK SAKE!


Marie förra sommaren på hotellet :D

Nej, nu ska jag handtvätta..jippie..

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Maol

Ha ha hans roliga pyjamas!

2010-06-13 @ 19:00:44
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Tess

Ja, jag som brukar komma ihåg saker och så hade jag glömt att jag lovat gå på den matchen :-S Arvika vann med 6-0 iaf och jag fick se Adam göra 1 mål. Var jättekul den tiden jag var med er iaf och pizzan var god! :-b

2010-06-13 @ 21:04:51
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0