Uh en sån daaaag!

Och med det vet jag inte om jag menade positivt eller negativt, det har varit både ups and downs, så det jämnade nog ut sig i slutänden.
Jobb, sur chef, jobb, ännu surare chef, trött, jobb, vågar inte titta på chefen längre, jobb, hem,sol,  fika med Jennifer *yeay*, hem, skura, dålig i magen.
Hade det inte varit för Jennifer och solen hade det blivit en pissdag. Nu är jag ganska nöjd.
Oj, fortfarande inte slängt upp bilder från helgen..kanske orkar styra imorgon.
Borde gå ut och sätta upp Sator-affischer nu.
Borde..
Ska..
Ska?
Ja, jo, tror det.

Btw, pratade i sömnen igår natt när Jerry skulle lägga sig, men vad jag yrade om, det vet fan ingen.
Detta blev sagt: "Jag har inte hört hur många...öhm, Dom har mest stått...öhm...Gud va svårt...öhm"

Den som kommer med det bästa förslaget får en kram! :D

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

elak chef du har :/

2010-06-02 @ 21:00:18
URL: http://fuckery.blogg.se/
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Jag tror att du räknade tår.



Jag har ju nästan bara tygskor! Det får bli mina kängor då.

2010-06-03 @ 18:44:24
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0