Bilder från helgen

Slänger in två inlägg på en gång.
Måste försöka bli kvitt tanken på gubben..hahaha!


Pigga var vi när vi kom fram


Som sagt..pigga :)


Gulliga Liam fick en present av faster Annelie, en krokodiiil


Softar på lördagsmorgonen


Och läsa tidningen måste man göra också!



Micke, jag, Jerry, Liam och Hiro tog en promenad på dagen så Teza fick sova lite efter en jobbig natt.
Brukshundsklubben har en inhängnat område för hundar i närheten av deras hus, dit går de och kastar frisbee med Hiro, jättekul tycker han! :)


Liam, Micke, Jerry


Såg ju inte helt fel ut


Micke och Hiro busar


Hiro fick syn på fåglar...oupps... men han hoppade inte i vattnet som tur var!


Knäpp staty i Bollebygd
En gubbe som tillber en fågelholk..haha


Den är lite tuff :)


Scary ansikte :)


Haha, sen när jag försökte få bilder på Liam ansåg han visst att min kamera var mat, för han gapade varje gång jag tog upp den, hahaha, fick mig ett antal goda skratt (Och snygga bilder)


här är dock den snyggaste galnaste gap-bilden, de ögonen skriker mat alltså, haha!


Jag med en väldigt trött Liam i famnen


Izza!
Hur go katt som helst!


Jerry tuggade taggar


Brorsan skulle upp på taket och kolla in märket på en fläkt som var trasig, det var...högt, brr, jag hade aldrig vågat!


Han var inte så kaxig när han skulle över till stegen när han skulle ner, vilket jag förstår, jag hade suttit kvar där uppe idag jag, de hade fått ringa brandkåren :D


titta, visst, han gapar, men han ler också :)
Han log åt allt mestadels hela tiden, men ja, jag fick det ju inte så mycket på kort, han gillade ju att gapa som sagt :)



Zera!
Deras andra goa kisse.
Teza räddade denna ägarlösa kattunge som sprang omkring i stallet där hon hade sin häst för ett gäng år sen.



Det bjöds på crepes på lördagskvällen, mycket gott!


Micke och lilla Hiro


Haha, snygg stil på Hiro!
Micke, Hiro och Teza myser i soffan


Hihi, han tar uppmärksamhet när han får chansen :)


Pappa är rolig!


Ett charmtroll är han, den lilla spjuvern! :)
Får se honom igen sista mars när de kommer upp inför påsk, blir trevligt det!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Mirja

Vilken gullig bebis :)

2010-03-22 @ 21:03:29
URL: http://mirjaa.blogg.se/
Postat av: Tess

hihihi...snygg stil på både Hiro och bebis :-) Söta katter också!

2010-03-23 @ 13:49:40
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag tror att Liam försökte härma statyns min jag, fast i en mycket gulligare version. :)

2010-03-24 @ 01:41:35
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Malin

Nej, jag har inte sett Shutter Island, vill väldigt gärna göra det.

2010-03-24 @ 17:38:44
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack och bock.

Jag ska börja tro på mig själv, annars är det ju kört på riktigt.



Säg åt Jerry att sluta tugga taggar! Det måste ju finnas något godare att äta.

2010-03-25 @ 16:35:46
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0