Hockeyjävlaranamma

Idag är det fredag, fina fisken, ska dock jobba imorgon en sådär 6 timmar, börjar vid 6, så ingen sovmorgon. Men men, ger extra pengar nu när jag ligger back så det är inte helt fel!

Jag har gnällt förut tror jag, men nu behöver jag inte göra det längre.
slutade med p-piller i november eller liknande, trött på alla jävla hormonförändringar.
Det är när man slutar med dem man märker vad de krånglar till kroppen.
IDAG fick jag mensen, dvs, det tog sådär 4 jävla månader för kroppen att fatta hur den skulle göra.
visst, skönt att slippa, meeeen...inte om man haft ständig pms i 4 månader, ni töser vet nog vad jag pratar om.
Så nu längtar jag tills om sådär en vecka när jag kanske kommer känna mig normal i magen första gången år 2010! HAPPY!!!

Ikväll..eller nu, är det hockey.
Jag hejar på Färjestad, Jerry på Djurgården, de är i olika matcher, vinner Djurgården går de vidare till semifinal.
Vinner Färjestad har de en match till att vinna så går de vidare.
Hmm...0-0 i Djurgårdsmatchen, Färjestad ligger UNDER med 0-1. jäkla Skellefteå!
Ja, det är lite krig här, hihi, nu ska jag äta påskägg!!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag vågade ju aldrig ens börja med p-piller jag p.g.a. att jag var orolig för vad de skulle ställa till :-S Tycket det är lite grymt att tjejer ska offra sig så.

2010-03-26 @ 20:51:13
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Malin

Heja Färjestad! Och heja dig utan humörsvängningar! ;)

WOWOWOWOWOWOWO! :)



Ja, hon är en grymt duktig konstnär!

2010-03-27 @ 15:00:54
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Annie

Heja DIF:)

Har också nyligen slutat med dessa piller. Känner att jag inte är lika lättirriterad och om jag blir det så går det över fortare:) Kommer nog fortsätta att vara pillerfri både för min egen och andras skull;)

2010-03-27 @ 15:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0