Kräkis?

Igår, strax efter jag skrivit mitt inlägg sa Jerry "jag mår illa".
En timme senare kräktes han och höll sen på genom kvällen och natten. Stackaren.
Vi tror dock inte det var kräksjuka, utan att han fick i sig dålig mat, vi åt buffé i Åmål när vi åkte hem från brorsan, vi åt inte samma mat och det var det sista han åt den dagen.
Men men, det märkt, börjar jag kräkas som en gris snart så är det väl kräksjuka.
Men nu har han fått behålla mat iaf, eller ja...nyponsoppa är väl inte mat, men han får i sig lite näring iaf.
Hoppas han mår bättre imörrn!

Jag skulle iväg till konsum förut för att köpa nyponsoppa till älsklingen, då kom en av våra härliga personligheter i Arvika, porr-sven!
Jippie, cyklar året runt, har med sig sin kylbag eller vad det är och är jobbig.
Men idag var nog första gången han pratat med mig.
PS: "Har du en cigarett?"
JAG: Nej
PS: Är du svensk?
JAG:Ja
PS: Vart bor du?
JAG:Arvika
PS: Neeeehej du, det gör du inte!
JAG: Nehej?
PS: Nej, du bor i Karlskoga!
JAG: Jaså det gör jag?
PS: Ja, jag har sett dig...på internet!
JAG:Jaha?
PS: Du och jag ska göra en porrfilm tillsammans!
JAG: Skulle inte tro det va?

Då märkte han faktiskt att jag blir svinsur och följde efter mig ett halvt kvarter och bad om ursäkt...
Jippie.
Gissa om jag tröstade mig med att köpa en chokladkaka.

Tjipp tjo

Kommentarer
Postat av: Annie

Ja, det är inte svårt att räkna ut varför han kallas för porrsven. Har också fått prata med honom några ggr. En gång på palmviken så kollade jag bland dvd:erna så kom han fram och frågade om jag var kåt. Jag sa förstås nej och gick. Men han kan vara normal också(tror eller ej).

2010-03-22 @ 18:31:38
Postat av: Kristin

Tack gumman!

Nämen gud vilken äcklig gubbjävel! Sparka'n på tasken som min pappa skulle sagt höhö. Vad söt Liam är nu vill man allt att ens egna ska ploppa ut :P

2010-03-22 @ 19:03:51
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Nu är du en äkta arvikatös när du blivit trakesserad av porr-sven! Något vi alla varit med om, han frågade Katrine och mig om vi ville med på efterfest hos honom (typ kl fem en eftermiiddag) bl.a. Jobbig är han iaf!

2010-03-22 @ 19:16:04
Postat av: Mirja

Fy fan vilken äckelgubbe alltså...

2010-03-22 @ 21:05:30
URL: http://mirjaa.blogg.se/
Postat av: Tess

Han har alltid varit trevlig mot mig, men har hört om folk som råkat ut för lite konstiga samtal.



Hoppas Jerry mår bättre nu!

2010-03-23 @ 13:47:30
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Maol

Han var glad när jag råkade på honom sist. Men det var bara för att vi är gunnerskinger och normala(!) Och för att han spelade fotboll med pappa när de var barn, ha ha.

2010-03-23 @ 21:55:17
URL: http://monstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0