tårtor

Nu har vi varit ute i klässbol hos mina föräldrar och firat Jerry som fyller imörrn.
Brorsan, Teza och Liam (och självklart Hiro då, inte glömma) hade kommit upp för påsk också, så vi blev en hög, först blidde det smörgåstårta med tonfisk, sen min egengjorda chokladtårta som fan är himmelsk...tycker jag då, mmm!!!
Så nu är vi mätta å goa minsann :)
Av mig fick Jerry ett par hängslen och en arvikafestivalbiljett :) Såna hängslen han fick av mig fick han av sin syrra och Mackan för några år sen, men dsom gick sööönder, å dom var så fina, så när jag råkade se dem så kunde jag inte låta bli att köpa dom :)



Av mor och far fick han lite pengar.

Och av brorsan å Teza fick han en årsprenumeration av Pondus! Yesssss, nu har de bytt förlag efter att det förra gick i konkalonka, så nu är de igång igen, icke missa!

Nej, nu blire lite packning inför imorgon, sen ska jag sova, blir en låååång jobbig körning imorgon, hoppas vi kommer långt innan det blir mörkt.
Har sådär 40 mil att köra imorgon, ska dock få lite hjälp av Jerry som ska övningsköra.

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Hoppas resan gått bra!

2010-04-01 @ 12:58:13
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0