Tisdag ja?

Idag ramlade en gammal bänkmontör - P-A in och skulle jobba ett tag. Vi har visst mycket att göra på bänksidan, så ja, det gav ett jobb iaf! Bättre än ingenting! Får hoppas det håller i sig!

Nu har jag och Jerry varit ute å kört bil, han övningskör ju med mig, det gick så bra så, min puls gick inte ens upp ;P
Han ska få hjälpa mig när vi åker ner till Bollebygd till helgen och på påsk när vi ska ner till Vimmerby, då får han några körda mil, det är bra! Ju mer desto bättre!

Nu ska jag snart över till Mirja å Tomas och hälsa på, var hur längesen som helst, ska bli kul :)

Ja...det var väl min tisdag det, kul va?

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Kul att övningsköra! :-D

2010-03-17 @ 16:58:58
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Micke

Kul att ni kommer! Jag passar på att vara lite sjuk nu innan ni kommer, men kommer vara ok till på fredag, that's a promise.

2010-03-17 @ 23:27:02
Postat av: Malin

Hehe, ska bli spännande att åka med när Jerry kör. :)

2010-03-19 @ 15:32:24
URL: http://malinbralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0