Uttråkad

Nu är jag less på att få värmeattacker av den här förkylningen. En kvart efter dusch känner jag mig lika svettig som man gör efter 6 timmars sittande på en buss utan ac.

Mustasch spelar i helgen i Arvika också, råd? Oh no, fast det hade varit väldigt nice. Men men, jag får nog en ny chans hoppas jag.
Min kropp blir nog glad om jag skiter i att röja och istället bli frisk så jag kan återvända till gymet snart igen, har bara kört i lite mer än en månad men man känner att det hänt saker och är rädd att det ska försvinna när man ligger nedbäddad i soffan i en vecka...
tänkte vänta tills söndag, då borde det värsta vara borta, då tar jag ett lite längre pass så kroppen vaknar igen :)

Förut badade jag, det var kul, för Suomi var sååååå nära att ramla i, det roligaste med det hela är att det var längesen vi klippte klorna, så det kunde ha blivit en riktig masaker...en makaber masaker...



Yeay! Kan inte Macabre komma på Wacken i år? Jag saknar de små asen :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag lånade en bild av dig för att illustrera en händelse i min blogg. Hoppas det var okej, det var ju en bild på mig så... :)



Krya på dig! Tydligen är inte du gjord för flerdagarsfestande längre... :(

2010-03-03 @ 23:12:28
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Malin

När ska du lägga till mig under dina länkar förresten? :) Jag la till dig direkt min blogg var ny.

2010-03-04 @ 01:18:37
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Emma

Mohaha!

Jag tycker det låter som en utmärkt idé! Jag älskar sommarbilder.

2010-03-04 @ 18:42:01
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0