Bomber

Idag satt jag, Jenny och två herrar vi brukar babbla med och hängde på en rast.
Jag var trött och hade slängt upp mina ben på bordet för att vila fötterna.
Herrarna satt som vanligt och jävlades med mig och Jenny, ibland försöker vi jävlas tillbaks, som jag idag.
Mina arbetsskor är inte de bästa ventilerade, så det luktar härligt om mig efter en dag på jobbet kan jag ju säga.
Så jag tänkte slänga av mig skorna för att skrämma iväg dem.
Jättekul, då blir de paffa tänkte jag.
Och så sa jag mitt hot..
"Akta så jag inte releasar mina bomber"
Hmmm...det var ju inte den reaktionen jag ville ha. Två gapande herrar och Jenny som viker sig dubbel och skrattade på ett mycket egendomligt sätt.
Konstigt blev det.

Undra just vad som egentligen skulle hända om man flashade tuttarna på jobbet...haha, vinner jag 90 miljoner så ska jag fan testa :D


Nu har vi en hårdrocksbalkong också förresten :D

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Hahahahahaha...härligt :-D Roligt när man själv tänker på en sak och så förstår man inte hur något låter förrän andra reagerar på det :-D

2010-05-20 @ 20:09:08
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Maol

He he ^_^

2010-05-20 @ 20:52:10
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Jennifer

HAHAHA, underbar felsägning :D



sv: jaa, jag tyckte nästan lite synd om mig själv igår med ont i alla kroppsdelar ;)



åh, såna fina barndomsminnen betyder mycket för en. man får alltid ett goofy smile på läpparna när man tänker tillbaka på sånt :)

2010-05-20 @ 21:07:54
URL: http://fuckery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0