Freitag

Goddaaaagens!
Nu är det helg igen, å så skönt!
Idag gick Jerry riskettan, så nu är han ännu ett steg närmare sitt körkort, känns så jävla gött :D
Nu har vi ätit morotssoppa med laxspett, riktigt gott var det, och en kllick turkisk youhurt i det, MMMM!!!

Jag börjar längta som en toka till West coast riot och metaltown nu, inte så långt borta!!!
Får ju lite uppvärmning imorgon på viksholmen, ska bli nice, det verkar faktiskt som om det kan bli sol imorgon, men jag vågar inte tro det förrän jag ser det. Dock kan det visst blåsa en del, men men, bara man inte blir genomblöt är jag nöjd :D

Nej, nu ska jag nog slänga mig i sängen och läsa!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Uuuuh, körkort. Hälsa Jerry att han sviker oss andra som har vägrat körkort! Nej, gör inte det förresten. Jag ska också ta juuuu. Snart.

2010-05-29 @ 00:29:36
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0