Händelserik vecka

Hej å håå!
Vad har hänt ses sist?
Jo, Mirja och Tomas har fått en son, en liten Neo, grattis på er :)

Igår var jag och fikade efter jobbet med Jennifer, vi bytte böcker och pratade skit, det var nice.
Vad bytte vi då för böcker? Jo, jag bytte Terry Pratchetts "små blå män" mot hennes Guillermo Del Toro & Chuck Hogans "The Strain". Den läser Jerry just nu, han blev så nyfiken och jag håller på med en annan bok, så han lär hinna läsa färdigt innan jag är klar, han är en bokslukare :)

Idag var jag och fikade med Malin, vi tänkte vara crazy och ta ett annat ställe än city, men vägarna ledde dit ändå tillslut, så kan det gå :)
Vi hade iaf väldigt trevligt som vanligt :D
Gott var det, fast kvarnens "Sarah Bernard" är godare :)


Nu inväntar jag lördag då jag ska på viksholmsfestivalen! ska bli kuuuuul!
Ska glo på Misfire, Satan takes a holiday, och Vomitory.
Det blir grejer det!
Vi tänkte sitta här och hänga lite innan vi går utåt, så vill ni är det bara att komma, vi går väl ut vid senast 20-tiden, man vill ju hänga därute helst, EFTERSOM DET KOMMER BLI SOL. (Har jag bestämt)
Men ja, kom på en förfest till festen därute om ni vill och ha lite balkongfylla :D

Två jättegamla bilder hittade jag som jag fått av någon från en viksholmsfestival för säkert sådär 9-10 år sen.
Åh! En till hittade jag, något år äldre!


Sara Hagerö, Marie Olsson, Malin Svensson, Jenny Gustafsson och Kristoffer Svensson vid vattnet


Malin, Jenny och Marie igen


Kanske ett år senare? Jenny och Malin. (Malin har haft många olika nyanser av rött och upp till svart genom åren jag har kännt henne)
Så precis sådär mysigt ska vi ha på lördag tycker jag :D

Och så får jag avsluta med att hedra en av mina första hårdrocksidoler när jag kommit på att det var hårdrock jag gillade.
Slipknot var en skön käftsmäll som gjorde att jag fortsatte söka hårt, yihaa!
Men nu har basisten Paul Grey dött av en överdos.
Mycket synd.
R.I.P



Kommentarer
Postat av: Malin

Åh! Nostalgi!

Ja, de två bilderna högst upp är från samma år som vi tog studenten, 2002. Den med mig och Jenny är från året innan. Jag ser det på mina frisyrer. :)

2010-05-26 @ 19:32:07
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Tess

Härligt med nostalgibilder :-D

2010-05-26 @ 20:11:39
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Malin

Det var visst kvar, försvann bara från min dator ett tag. Skumt!

2010-05-26 @ 23:57:45
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha, de såg lite yngre ut allihop :)

2010-05-27 @ 07:24:50
URL: http://fuckery.blogg.se/
Postat av: Emma

När jag var yngre så avgudade jag Slipknot. Det lustiga var att när jag blev äldre och slutade halvt lyssna på dem så lyckades jag se dem live två gånger. Det borde jag fått gjort som liten skit ju!

2010-05-27 @ 13:17:44
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Maol

Jag vill festa med er men jag vill inte ut på holmen. :( I need the money for else.

Jepp, Dewey kommer jag läsa framöver, just nu läser jag liftarens guide till galaxen. Crazy är den! :D

2010-05-28 @ 17:08:54
URL: http://monstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0