Men NU är jag arg!

Hoppade in på helgon vilket jag inte besökt på några veckor, vet egentligen inte ens varför jag har det kvar, pratar med kanske två pers som säkerligen har facebook.
Men men, över till det FRUSTRERANDE!
Såg att jag hade fått mail från dem förra veckan, den 25 maj kunde jag köpt en arvikafestivalbiljett för 795 spänn, typ dagen efter för 895 och sen 995 under den veckan.
HALLÅ?
Visst, jag har biljett, inte irriterande för det.
Tänkte mer på mina vänner som jag vet har kasst med pengar, det hade ju varit några hundringar mindre än ordinarie priset.
FAN.
Så nu är jag arg, jag kunde ha gjort någon glad.
Men nu är jag bara sur.





Blä





Kommentarer
Postat av: Malin

Lilla katten, du är söt du som tänker på andra. :) Dumt att de inte kunde höra av sig på facebook ju.

2010-05-31 @ 19:49:32
URL: http://malinbralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0