Halv åtta hos mig

Nu är klockan 7.30 en lördagsmorgon.
Vad gör jag uppe?
Jo, jag ska iväg till mor om en halvtimme, sen ska vi till Värmskogs kyrka och tända på graven för mormor fyller år.
Sen ska vi till Karlstad och julshoppa!
-9 jäkla minus ute, hoppas inte nån full fjortis dragit ur min motorvärmare inatt, för då ligger de i riskzonen.

2 dagar tills operationen. Nervös. Trodde nästan jag hade nån jäkligt tidig pms igår innan jag kom på att jag var just nervös.
Jaja, snart är det gjort.
Jävla skithudsjukdomar.
Men men, hellre detta än någon annan skit.

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Vi ska också till Karlstad idag :-) Skönt att operationen snart är gjord också!

2010-11-27 @ 08:41:42
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Maol

Har det hänt tidigare att folk har dragit ur sladden till motorvärmaren?

Här har det aldrig hänt som tur är, annars skulle jag också bli arg.

2010-11-27 @ 21:49:24
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: jennifer

Ska tänka på dig imorgon! Kram!

2010-11-28 @ 10:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0