Helgaaaaa!!

Åh va gött!
Jag är så trött.
Ska sova som en tok inatt, mmm...
Imorgon blir det att åka ut på eftermiddagen till mor och far, sen ska jag och mor åka till kyrkogården i värmskog och kolla till mormor och morfars grav när det är alla helgon och allt. Fint att gå där när det är mörkt och se alla levande ljus.
Sen blir det att åka till Jenny där det blir tjejkväll - Kul! Inte varit hos dem sen..hmm..ja det var nog februari, när hon hade en annan tjejkväll :)
Efter den kvällen stannar jag hos mor och far, söndagen kommer bestå av: Bilvård. Tvättas, vaxas etc etc. SKITKUL, eller inte, men måste rusta upp min lilla kia för vintern!

En tocken här har jag, fast en svart sate.

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: jennifer

ha det mysigt i skogen! :)

2010-11-06 @ 10:44:25
Postat av: Kusin Annica

Jag var och tände på mormor och morfars grav på fredagen när jag ändå var i klässbol och red. :) Fint var det där.

2010-11-26 @ 20:52:01
URL: http://intheheadofannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0