Ja just det!

Om jag inte sagt det- fick VG i min matte a-kurs! Gött!
Åkte upp ett snäpp där alltså!
Nu har jag hoppat på matte b.
Tal tal tal tal tal tal tal tal.

Men men, fått hem Serj Tankians båda skivor idag, så jag är allt lycklig ändå :)

I måndags blev det pepparkakor och must hos Jennifer, mycket angenämt!
Imorgon ska jag först till sjukgymnasten å bli klämd på, sen blir det mysfika med Marie å Malin, ser jag fram emot!

TICK TICK TICK....så klockan GÅÅÅÅÅR!
Kan det inte vara imorgon snart?

(Älskar att googla på enstaka ord jag skriver, så här får ni bli lite äcklade av min tick-sökning!)



Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Maol

Oh my gosh! Jag tänkte på fästingar i förrgår när jag och Hugo käkade hos hans mor och hennes sambo. De serverade bondbönor och de var skitstora och färgen, formen ja allt påminde om en svullen fästing. :O Bönorna var goda men jag fick blunda när jag tog en tugga he he.



Hur tusan "andas" fästingar när de suger btw? Har de hela huvudet inne eller inte?

2010-11-24 @ 22:36:23
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Tess

Grattis till betyget :-)

2010-11-24 @ 23:24:14
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0