Fredag igen då

Härliga helg!
Åh så jag saknat dig!
Det känns fint att leva minsann.

- Känns som man har något slags mål i livet.
- Har en helt fantastisk pojkvän som man har hur kul som helst med.
- Det känns som alla vänner är på topp, alla verkar må helt jäkla ok. (Dock en stor kram på Pernilla, som har en jobbig period nu, vill du ha en gladkick är det bara du hör av dig!)
- Ska iväg och shoppa med mamsen imörrn.
- Nyduschat hår, tröttnar aldrig på känslan när det precis torkat, det är så luftigt då å mysigt :D

Har kanske lite väl många "järn i elden" just nu, hinner knappt med att göra allt jag planerar under dagen att göra, men men, förhoppningsvis blir det lugnare efter högskoleprovet :D

Just nu vill jag krypa ner bredvid Jerry i soffan och ge honom en stor kram.
Älskar knäppisen :)


Min smålänning!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Malin

Är det du din buse som skriver massa anonyma kommentarer?



Ja, jag mår också väldigt bra just nu. Saker är eller är på väg dit jag vill. Mår nästan oförskämt bra faktiskt. :)



Jobbigt med Pörnill bara. :(

2010-10-15 @ 23:15:32
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Pernilla

-Gött med helg. Om man är ledig vill säga. :)



- Jag mår bra och du är söt!



- Jag är nog den enda i världen som inte gillar nytvättat hår. Haha. :)



- Du verkar glad. Det giller vi! Fortsätt sa jag!



- Kryp ner bredvid Jerry! Gört!

2010-10-15 @ 23:46:39
Postat av: jennifer

Tog med kakan till Tobbe och där slank den iaf ner ;D



Härligt att du mår gött!

2010-10-16 @ 08:52:54
Postat av: Malin

Du har skrivit anonymt i flera bloggar i några dar nu, jag antar att det är du iaf för det är din stil på språket. :P

2010-10-16 @ 09:52:18
Postat av: Malin

Du förresten, jag vet inte hur många gånger du skrivit "det blir förhoppningsvis lugnare efter ...". Men det blir ju aldrig lugnare, för du planerar så mycket hela tiden.



Det är väl ingen som blir arg för att du tackar nej till saker då och då? Du är en omtänksam person som vill vara alla till lags och att alla ska må bra, heder till dig för det, men ibland måste man bara få ta hand om sig själv!



Hade jag haft pengar nog, skulle jag skicka iväg dig och Jerry på en två-veckors solresa nånstans, så ni skulle få äta och dricka gott och bara vara. Tror ni, och då speciellt du, skulle behöva det. <3

2010-10-16 @ 11:21:04
URL: http://malinbralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0