Liten fågel å dômhôvve!

Idag på jobbet kom en liten fågel flygandes förbi mig på min arbetsplats och kör rakt in i en ruta och blir sittandes på en bänk.
Å så synd det var om den, jätteliten också, som en halv mes-storlek sådär. Fråga mig inte vad det var, den var brun.
Då kom min kompis Henrik förbi, tog mina handskar, fick upp fågeln i ena handen, la andra handen över och så gick vi ut och satte den på en pall utanför.
Så satt den där någon minut och flög sen iväg och satte sig i ett träd.
Då blev vi nöjda!
(Att vi sen fick stå och slita och försöka få av mina pyttehandskar från Henriks labbar var bara en bonus)

Jag tror jag är dum i huvudet.
Usch.
Testade ett sånt däringa gammalt högskoleprov i lördags, fucking jävla 0,5?
Illa.
Riktigt illa.
Jag är nog dum helt enkelt.
Ska testa lite mer under veckorna som kommer, men ja, jag hoppas inte på något bättre kan jag ju säga.
Suck.

Kommentarer
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Tack!

Men sådana där testprov är ju alltid jättesvåra. Går säkert jättebra!

2010-10-11 @ 17:30:46
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag säger som föregående talar, sådana testprov är ju alltid svåra. Det löser sig!

Förresten, jag tror att pippin du beskrev är en gråsparv. De är ju bruna, söta och små! :)

2010-10-11 @ 19:30:06
Postat av: jennifer

Johodu, övning ger färdighet! O något dômhövve är du inte!

2010-10-11 @ 19:48:35
Postat av: alex

Klart du inte är du i huvudet! min tröst till dig, peter har 0.2 på provet:) jag ska också göra det för tredje gången och man brukar höja sig. mina råd * börja med sista sidan på engelskan, den med fylla i orden-den är oftast lättast... *ha med linjaler och pennor så det blir lättare att hitta i diagram.

va inställd på att du inte hinner allt och se till att iaf chansa och kryssa i. ät massa och ha någon att käka lunch med så du får kul oxå!! massa lyckosparkar i röven på dig!!

2010-10-11 @ 22:14:01
Postat av: Elin

ne,du är inte dum i huvve.Tänk på att det va några år sen du satt i skolbänken!Med lite träning så fixar du det galant!

2010-10-11 @ 22:53:46
Postat av: Elin

Ne,någon dumhuvve är du inte.det va ju några år sen du satt i skolbänken!Med lite träning så fixar du det galant!

2010-10-11 @ 22:56:17
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Jag gjorde riktiga högskoleprovet för ett par år sedan. Fuck off så dåligt resultat jag fick.

2010-10-11 @ 23:20:06
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Malin

0,5 är inget dåligt resultat ju. Det är inte så många som få över 1,0 tyvärr. Sen så beror det på vilka frågor du får och massa andra saker. Så tro inte att du är dum!



Puss!

2010-10-12 @ 10:30:14
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Maol

Skylt i Skövde

http://spiderchick.nu/2010/october/forbud.html

Men du har jobbat i över 5 år så då får du också lägga till extra 0.5 poäng. :)

2010-10-12 @ 16:03:53
URL: http://monstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0