Mârten -10



Systrarna Svensson hos Marie på fredagen


Älskling!


Glad Marika


Glad Malin


Ooooh, min älskling :)


Marie å Hugo :)


Elin å jag minsann


Å Kristoffer


Fina flickorna Jenny å Marika


Erica å Kristoffer i politiksnack.
Jag funderar mest på vad Elin gapar åt i bakgrunden :)


Men, va fan! Här är jag!


Jenny å Annie väldigt förväntningsfulla.
här ska de hamna upp å ner inom en snar framtid.


Fanns en hel del skumma bilder på alla vagnar på området.
Den här tog dock priset, Tommy Tamburini som barn?


Tommy lapar kaffe.
Ser ni likheten? Hahahahaha

Sen blev det iaf lördag!
Gick på torget på dagen med Annie och Elin, det var sköj, dock så var Elin sjuk, så hon gick omkring med feber, så hon joinade oss inte på kvällen :(


Jerryjerryjerryjerryjerrytakortpåmigdåiminnyahattjerryjerryjerry


Jävla posör


Jag var glad att jag inte hade svarta converse. (Det tillkom fler också om jag inte minns helt fel)


Värdinnan Malin och jag!
Malin har tappat massa kg, grattis på dig, jättefin!


Goa Ellis!


En arg Daniel? :D


Jordnötter sa ja!!!


Jerry och Kennet allvarliga?


Jag fick gööörfina sugrör! :D Lime is the shit!


Fleckera i söffa!
Spottar jag på Marika? Hon verkar gilla det iaf :)


Trångt å mysigt, jag gillert!


Ser ni hur fokuserad jag är på groggen? :)


Tre trötta blondiner?


Jennifer å Tobba, Jennifer ser lite skrämd ut? :)


50% av syskonen Svensson


Jerry gjorde en pudel av en pöse, fin va?


när man väl får ett kort på Pernilla så blir man inte annat än glad! gött med bra zoom på kameran :)


Dans på g eller?


Detsamma som jag sa om Pernilla gäller med Sebastian, verkar ha fångat honom i ett dansmove? :)


Jerry har precis dragit ner hennes (NEJ HALLÅ DÄR, INGET KINKY) armar så att hon inte kunde gömma sig för kameran. Hon blev ledsen katt.


Jennifer på pickalurven jaaa


Inte bara jag som är posör, gött :D


Så han tar i, hahaha


Allsång jeflar anamma!


Vacker bild or what?


Sen hamna vi på puben, Jerry å Tobba myser


Vi glodde på the Generals, riktigt bra skit minsann!


Kasst som fan med folk, men bra drag på oss som var där!


Trodde nästan det var hångel på g, haha


som sagt...kasst med fölk :)


En glad Annie

Sen drog vi hem till oss och Malin och Pernilla följde med och så styrde vi efterfestsnack i kök och vardagsrum. Fint som fan.

Tack alla för en fin helg!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Ellis

Fan!Jag gick ju aldrig dit för jag trodde det skulle va omöjligt å ta sej in....

2010-10-05 @ 22:16:16
Postat av: Malin

Men tack sötnos! <3



Roliga fester var det, alltid kul när folk är glada och nöjda. Hos oss så var det bara skratt och glada miner. Riktigt kul ju! :)

2010-10-08 @ 18:36:50
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Malin

Förresten så passar du väldigt bra i den där punkiga klädstilen! Lika snygg varje gång! :)

2010-10-08 @ 18:39:33
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja,vad fan gapar jag för?:S

2010-10-11 @ 22:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0