Fest då sa ja!

Heeeej
Idag har jag varit nere på stan, shoppat lite grejs, som dagkräm och mattegrejer.
Det enda jag saknar nu är boken som kommer i veckan och en miniräknare.
Åh, försökte vinna en aktion på tradera idag, det gick ju...INTE...och inte gången innan jag försökte heller.
Suck. Får väl se om jag har bättre tur idag!
eller imörrn...suck.

Köpte och lite dricka till mig själv att ha ikväll och ett gäng öl till min kära släkting Henrik som tack för bromshjälp, så nu har han precis hämtat dem och såg mycket nöjd ut!

Sen var vi iaf på Brunskogs höstmarknad, hittade en snygg grej att ge Jennifer i inflyttningspresnt.
Köpte också någon slgs chutney som hette värmlands chutney, med rabarber och grejs, olivlunden i Gunnarskog sålde det. Plus att jag köpte två gröna téer också :)

Så nu är vi hemma igen och ska slappa ett tag innan man ska styra sig för partaj!

En film? Ja tack!

Tjipp tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0