Finally! Lite båtbilder!

Nu då, nu ska jag äntligen få upp lite bilder från våran fantastiska färd över till Finland!


Jessica och Robin trycker i sig!


Tobbas blick alltså... :D


Servett ska man haaa!


Jerry ritade en flyktplan och satte på bordsnummerslappen, lovelly! Glömde dock bort att kolla om den var kvar dagen efter.


HAHA! Åh! Jennifer, jag gillert!


Kaaatt?


Glada tjommar! :D


Älskling glad minsann, inget illamående av någon av oss den här färden, helt makalöst men uh va gött!


Söt t-shirt Jennifer fick av Tobba :)


Hennes plan var att klättra runt i fönstret, men det gick inte minsann


Eftersom det var en closeup-båt tog jag en del closeup-kort :)
Tobba=arg katt


Jennifer - snel katt


Jari - finsk katt


Jessica - tandkatt


Robin - tungkatt


Jag - ögonkatt

Vart var min älskling när jag tog min closeupbilder? Puss på dig, jag får ta en på dig en annan gång :)


HAHA! Jag skrattar så mycket att jag rynkar på näsan! Brukar jag göra detta? HAHAHAAAAA


Tobbas nya tattoo, gööörfin!


En grogg på möran, gillar hennes lilla tintinstil på luggen :)


Tobba behövde visst en dusch för att bli människa


Schleten och långluggad


Min älsklings kryssningskalsonger :)


Happy!!!! :D


Bacardi breezer kan ge dig röd mun...bara så du vet :)


Jerry försökte rita lite sexualkunskap, fint va?


Det var trafikerat!


Åh! Det syns skitdåligt, skit också!
Det är iaf rederiet som de spelade i bakgrunden på Meshuggah! Så jävla underbart, bara körde ett helt avsnitt. Så ja, spelningen var väl sådär 45 minuter :)


Jag och piraten väldigt nöjda :)


Tobba inte klad?


Gillar denna bilden.
Allt blev suddigt förutom Jerry :)


Robin somnade.
Robin gled ur soffan.
Robin såg rolig ut.


Piratens roliga kompis, vad han nu heter :)


Robin får börja agera bricka


Han var väldigt lugn och stilla så man kunde jävlas hur mycket man ville


Som sagt...hihi. Men vi tog bort allt innan han vaknade har jag för mig :)


Jerry väldigt nöjd :D


Och så fick han agera Street dogs-reklamskylt också, jag gillert :)

En fin kryssning var det!
Tack alla för gött sällskap och fina äventyr, det får vi göra om!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Kristin

haha en mänsklig bricka vore ju inte helt fel :) Elakingar! :P

2010-09-21 @ 20:05:08
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
Postat av: jennifer

Haha fina bilder! Och fin båtfärd :)

2010-09-21 @ 20:57:42
Postat av: Maol

Hugos gamla kompis Hugne är med på en bild jue :P

(bild 7)

2010-09-21 @ 20:58:01
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: alex

Hejje!

Peter sa att du planerade att komma i oktober, åhh vad jag blir glad!! klart du ska komma, vi har ju ditt täcke;)

Pussar på min favvo annelie från skööövde

2010-09-22 @ 09:52:47
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Jag rynkar också på näsan när jag skrattar mycket.

Får man fråga vad det är du opererar?

2010-09-22 @ 16:06:39
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Tess

Härliga bilder! Snälla ni var mot Robin :-D

2010-09-22 @ 21:41:33
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0