Kanske fått lite koll?

Jag hatar hösten.
hösten har alltid innebärt operationer för mig.
Och väntan på att få operationstider.
Hösten är grå nog ändå, man vill ha något att se fram emot, det svåra är ju att jag kan inte planera något innan jag vet tider. Nu brukar det iaf vara lite kortare läkningstider, men det är ju iaf 2 veckor som jag knappt vill visa mig och sen ska man bygga upp självförtroendet igen, det tar tid. Jag brukar vara ok runt jul sådär, kanske därför jag älskar julen så mycket istället?

Nu har jag iaf fått brev från Örebro! Tisdagen efter marten ska jag dit för att prata om operationen, gött!
Sist jag gjorde det så frågade de verkligen specifikt när jag kunde operera mig också, när det passade bäst. När jag var i Göteborg hade man inget val, fick man en tid tog man den, annars kanske man fick vänta till våren.
Jag ska försöka få det i mitten av november. Jag ska göra högskoleprovet 23 oktober, då vill jag vara på alerten.
Den 12 november fyller min kära brorson 1 år, då ska jag och mamma ner på kalas, det vill jag ju inte heller missa!
Så ja, vi får se om jag har lika tur i år!
Och så har jag ju två till önskemål nu i höst!
-Skövde och Tuna!
Jag måste definitivt hälsa på i Skövde nu i höst, snart kanske två av dem flyttar från staden, då blir det svårt att träffas allihop, så det bara måste jag styra!
Och så var det längesen vi träffade Jerrys släkt, var nere i påsk där senast, vi sågs iofs på bröllopet i somras, men det var ju lite fullt upp då.

Så just nu försöker jag få in 8-10 oktober för mina skövdianer. Det kommer suga gött i plånboken, eftersom jag kommer köpa biljetter samma vecka om jag åker isåfall, men men, det är de värda :)

Tuna/Vimmerby får jag ta en pratstund med min älskling om, det måste bli av snart iaf, Jerry blir väl farbror vilken dag som helst här nu också så!


Jag sitter här hemma med skallebank och räknar matte, ska väl dra iväg mig på mattelektionen ikväll, får se hur mycket jag orkar, tråååkigt med förkylningar!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Hoppas dina önskemål går igenom smöla!

2010-09-22 @ 13:53:03
Postat av: Malin

Åh, hoppas du hinner allt du har planerat. Speciellt Liams kalas då, det är det enda som inte kommer igen. Hans första födelsedag ju.



Jag hade också gärna hängt med till Skövde, vi pratade ju om det i somras. Hoppas du får kul där iaf! :)

2010-09-22 @ 16:11:49
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Ah, okej. Jag tror att jag förstår.

Det är jobbigt när man lider av något som hela tiden måste petas, klämmas och fixas på hela tiden.



Men spela roll så länge du inte har ont, för fin är du ändå! :)

2010-09-22 @ 18:35:18
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: alex

MALIN: om du har möjlighet att åka med till skövde oxå är du supervälkommen och det skulle vara jättekul!!! kram kram från skövde

2010-09-22 @ 22:36:32
Postat av: Annika

Vi vill också ner till tuna men hjälp vad det är svårt att få tid till allting. Just nu är de så mycke fester och konserter så helgerna bara sussar förbi =(



Vi väntar också på Pillan och Jockes lilla bebis! =)



Hoppas allt löser sig med operationen! Kramar

2010-09-23 @ 18:27:24
URL: http://paintpastelprincess.blogg.se/
Postat av: Malin

Alex och Bella: Ja, det hade varit jättenajs att åka ner ju. Men nu går det inte ihop ekonomiskt tyvärr. Hoppas det hinns med innan Alex och Peter flyttar till nån annan stad.

2010-09-24 @ 14:22:23
URL: http://malinbralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0