Kaos?

Heeeej.
Jag börjar leva tror jag.
Fast huvudet känns hemskt, ty jag har snytit mig väldigt mycket, känner att huden under näsan är väldigt stram, jävla dåliga pappret man har på jobbet, inte silkeslent precis.

JAJA.

Det är ett jobbigt läga på vårat jobb.
2 från golvet måste bort, eftersom det går dåligt för oss.
Den ena är de klara med, han var sist in. (Även om han jobbet där i sådär 5 år nu.)
Nummer två är det värre med. För nummer två i listan är våran vaktmästare, han ska kanske gå ner på halvtid hörde jag nåt om, men jag vet inte.
Sen vill de hoppa över nummer tre i listan eftersom denna person kan kylmontera och därför vill de ta nr 4 i listan.
Nr 4 vill självklart inte detta, eftersom denna personen anser att jobbet denna personen har måste någon ny lära upp sig för, medans det finns en bänkmontör som också kan kylmontera.
Kul? Nej, inte när det bara är runt 30 personer på golvet nu, det blir som familjärt.
Jag vill inte att någon av dem ska gå, de är duktiga båda två.
Skit.

Nu ska jag snart dra mig ner på stan och hämta min nya kamera, ska bli så skönt med en ny, den gamla är überknäpp, får fan spelet på den!

Slänger upp lite bilder från förrförra helgen när vi var i Blomskog!


En fin bild Jerry ritade på SRF förra året tror jag, den satt så fint uppsatt i Sara och Adrians hem :)


En gosig katt hittade min famn. Bara så ni vet, jag har ett helsvart linne på mig :)


Kattens hälsning innan vi mutade den med kattkorv!


Katt två :)


Desserten som såg ut som bajs men som smakade ljuvligt.
(vi hörde Sara börja skratta som en tok ute i köket, sen började hon säga "Det ser ut som bajs", vi fick en del bilder i huvudet innan hon visade oss det roliga)


Fire!!!

Sen var våran kamera knäpp och vägrade funka med blixt, så vi har bara massa svarta kort ungefär från kvällen.
Vi hade väldigt trevligt iaf :)


Jerry vaken :)


Snygg tavla :)


Gött att sitta ute och slippa höra ljud från volvos. Underbart!


Mysigt. Snyggt sned grind också :)


Så jäkla nöjd då.
Kändes nästan som en sommardag, var väldigt varmt å gött ute. (Valdagen)


Innan vi åkte hem gick vi upp på ett berg, där uppe fanns en staty, en man gjord av sten, som skulle skrämma bort norrmännen. Den har nu stått där i runt 300 år tror jag det var, vilket var konstigt, för den såg inte så stabil ut. (HAHA, nej, han är inte med på den här bilden, det där är Adrian som kollar efter norskar)


Jerry spanar på stenmannen, Sara flyr


Vi körde en posarbild, fint va?
Jag, Adrian, Sara, Jerry och Kennet


Skulle funka bra som skivomslag :)
Kennet, Jerry och Adrian


Jag då hörreni


Bye bye stenmannen, kämpa vidare med norskbekämpning!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Maol

30 pers? Känns som mindre. Det var väldigt tomt sist jag var där.

2010-09-28 @ 20:02:23
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Jag hoppas de funkar för mig. Det ska bli spännande. Älskar Jerrys skägg mest av allt i världen. Typ.

2010-09-29 @ 21:57:29
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Tess

Den där stenmannen såg minsann inte stabil ut. Håriga katter :-D

2010-09-30 @ 13:07:05
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Micke

Otroligt att inget har vält stenstatyn på alla dessa år.

2010-09-30 @ 22:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0