Lördag ja?

Nu sitter jag här å är schleten.
Jag och min kära åkte till Karlstad idag, shoppade lite inne i stan och sen blev det ikea och bergvik.
Lyckades faktiskt köpa min första julklapp, haha! Men jag har ju faktiskt mindre tid sen pga operationen, så för att undvika stressen börjar jag styra redan nu :)
Så ja, nu är Malin fixad, bara resten kvar :D
Tror ni inte att min hals började värka som fan idag och att jag blivit snuvig...NU, när jag redan varit sjukskriven en vecka. Får väl feber lagom tills arbetsveckan börjar, kul med feber på jobbet. Det blir kanske en väldigt lång vecka. Det märks.
Skitförkylning.
Tacopaj? Ja tack, fin tröst.
Köpte förresten en hatt idag, haha, velat ha en länge, får se när det kommer bild på mig i den :)

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu blev jag ju nyfiken... Långt kvar till jul också! Men, men, det brukar gå fort så. :)



Hoppas du klarar dig undan mer sjukdom nu!



Säg förresten till Jenny att hon och Martin självklart får komma på lördag om de vill. Jag har inte råd att fylla på mobilen serru.

2010-09-25 @ 18:59:37
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Maol

Ooaaahhh du måste bli frisk till den 1:a okt! :P

2010-09-25 @ 19:50:30
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

smart, jag ska också börja köpa julklappar snart, lika bra!

2010-09-26 @ 12:56:36
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0