Mosansikte (parentesinlägget)

Igår morse fick jag ett ovanligt uppvakande.
Våra älskade missar jagade varandra (som vanligt) över sängen (som vanligt).
Problemet var att en av dem (eftersom det inte kändes som en blykula var det antagligen Suomi) inte fick stopp och mer eller mindre snubblade över mitt ansikte, blev liggandes någon sekund innan hon försiktigt backade igen.
HAHA.
De är väldigt noga med att inte riva oss (förutom när de få ta på en fot) och ansiktet brukar de inte röra (förutom när de stryker sig mot en), så hon blev nog lika chockad som mig.
Tänk om hon hade haft en backtuta. HAHAHAAAAAAAA! (Det påminner mig om att vi brukade säga att det var backtuta på skurmaskinen på lidl)

Nästa vecka är det Marten! (Marknaden på rikssvenska)
Då ska jag köpa chokladtoppar, ingefärsgodis (tack Annie för det tipset) och massa annat nice! Säkert någon bok.
Jag hoppas det är kallt.
Kallt ska det vara.
Helst utan regn och blåst dock.(trodde jag skulle frysa ihjäl när jag gick hem förra året)
Men det ska vara kallt, desto godare med kålsoppa när man kommer hem då :)
Jag hade trott att det skulle bli en lugn marten i år.
Men icke icke! På fredagen är det födelsedagskalas hos Marie, najs som attsingen!
Och på Lördagen är det kålsoppefest hos Malin och Sebastian, det har jag aldrig varit på, ska bli kul :)
Ska också hinna ner till Push där the Generals skulle spela på kvällen, de är fina minsann! Icke missa!
Så ja, fullt upp :)

Tror mitt huvud mår lite bättre idag efter en total nedgång igår, hoppas hoppas, trött på huvudvärk nu!

Oj, (Andra möjliga ord: hoppsan, oooopsidaisy) vilket långt inlägg det blev.
Skulle ju bara skriva om Suomi :)


Sugrörstjuven Suomi (och ja, jag har ett pippiplåster på fingret)

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Har också haft flerdagarshuvudvärk. När jag trott att den försvunnit så kommer den tillbaka igen efter en stund :-/

2010-09-24 @ 20:44:31
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: josefine

Så söt:)



kram josse

2010-09-27 @ 23:42:25
URL: http://josefiineriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0