Dä va dans bort i vägen...


Förra helgen firades det att Jerry och Malin kommit till sin 30-årsdag, Malin är snaaaart där (22 april), men vi firade lite i förväg, min älskling är inte ett skämt, men han fyller 1 april.
Denna bilden tog jag på lördagsmorgonen innan festen, när Damp, Dick, Chrisse och Jerry myste i köket.
De ser ut att må väääldigt gött :)


2 Jerrysyskon - Nisse å Fia! Å så Mackaaaaaan då, sjeeelfklart!


Ibland skrämmer Mackan mig. Lite.


Detsamma får jag nog säga om Fia, baaahaha


Jag ville ju också testa Jerrys snygga solglasögon :)


Ser nästan ut som Dick å Tobba ska ta sig en svängom?


Det verkar vara lite dans på g, var det Manowar-dansen tro?


Åh nej!!! Dick tappar tungan!!!!


Åh, shiiiit, Jerry har fastnat!!!!!


OCH VAD HAR HÄNT MED TOMMY TAMBURINI?


Så gick det med honom när han skars loss. Ajaj, men det ser värre ut än det var, trust me :)


Skäggtafs!


Grrrrrrädde!


Captain Morgan, Jokern och Jerry  i djupt samtal


Jag tror Chrisse är lite full :)


Kolla in Pööörnills min över att Tobba ska gå hem :D


Vilken närbild på Lundberg, haha!


Balkongfylla


Malin har slagit sig till ro, grogg i ena handen, öl i andra, så det ska va :D


hihihihihihi, underbart kort :D
Brottning i bakgrund, kan tänka mig att Annie vann tillslut, hon är stark den tösen :)


Bröderna Djup :) Fast inte bröder, så inte nån blir förvirrad nu :)


Det är nästan så jag tror att det börjar bli sent på natten nu :)


Hahahahaaaa!!! Jag tror nästan det ja :D


Jävligt glad jag. (Och jag har inte alls choklad på fingret, dvs, jag har inte norpat på kladdkakaan!!!)


Malin å Pörnill levande, trots att klockan säkert börjar närma sig 4 på morgonen :)


Nisse å Annie!!!


Oj! Så arga dom ä!!


Jag: "Sara! Sara! Titta, jag har typ såhäääär stora boobs!"
Sara tänker: "Åh nej, hur ska jag förklara för henne..."
Snyggt att vi verkar ha samma nagellack :)


Henning testade mina skor, han gick bättre än mig :)


Detta är Henning :)


Jag och Laser otroligt pigga vid sådär 4.30-tiden :)


Chrisse verkar fortfarande vara lite full :)


Inte lätt att sova när Chrisse inte vill sova, haha, stackars Sara :)


Sova på rad!


Tillslut lade sig även Chrisse, då kunde vi alla sova :)
Sista kortet tagit 05.25.

Det var väl sammanlagt runt 15 pers i våran lägenhet på lördagsnatten, så det var lite trångt, men alla överlevde och det var en riktigt rolig fest!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Vilken röjig fest det såg ut att vara. Kul!

kram

2011-04-15 @ 23:14:57
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
Postat av: Tess

Trångt men mysigt :-D

2011-04-15 @ 23:44:21
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Grodan

awesome bilder :D

2011-04-16 @ 08:05:37
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Diana

Fan vad kuul det såg ut å va!! Synd att man inte va där. Arvika är bäst på fäst :D

2011-04-16 @ 10:37:28
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Annie

Nä, jag förlorade :( Får träna mer inför nästa gång.

2011-04-16 @ 13:56:52
Postat av: Fia

Schnygga bilder ju!

2011-04-17 @ 09:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0