Voine voine

Idag har vi handlat inför festen, jag, Jerry och Malin drog iväg mot Karlstad.
Shiiiit va grejer vi handlade, hahaha!
Men kul var det, jag som är lättroad fnittrade till vackert direkt jag såg att man slängde i ett flertal likadana produkter i vagnen.
"Hihihihi, de måste tro att vi är gaaaalna" gick om och om i mitt lilla huvud.
Bunkra för sämre tider :D

Nu har jag och Jerry varit nere på stan på Rajjens å käkat, han fick en middag i present på sin födelsedag minsann, det var nice.
Fast han fyllde ju i fredags, men då var han inte hemma!
Och igår var vi bara...blöööööh!!!
Så idag fick det bli :)
Men det kommer allt mera också... :)

Nej, slappa sa ja!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Låter kul :-) Ska bli kul på den festen!

2011-04-03 @ 23:19:58
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0