Grebbestad

En timme tog det innan Jerry glömde nyckeln på rummet, sen fick vi vänta en timme tills en dam kom och öppnade åt oss, HAHA.
Missade halva Liverpoolmatchen, men när vi väl började se haglade målen in, vi gillert!

Imorgon måste jag åka härifrån, shit blä blöh, känns väldigt jobbigt att bli särbo nu, fast vi kommer ju ses ibland, när vi har råd, men faaaan, gah!

Med lite vin lugnade dock mina universitetsnerver ner sig lite.
Förutom att gå vilse så har min ångest nu gått över till en annan sak - vad ska man ha på sig första dagen?
Jag vill vara diskret, vill ju inte sticka ut första dagen...men ändå vill jag ju vara lite galen. köra mer på punkstuket tror jag, mindre hårdrock första dagen.  Dvs, rutig skjorta och jeans...borde funka.
Får se.
AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!
Ochär det stavfel är det för att jag skriver på Jerrys laptop :D

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: annika

Lycka till i skolan för er båda! Ni gör ju iallafall helt rätt och pluggar till något som ni vill syssla med i framtiden. Då är det värt att bli särbos för en liten stund



Inte som en annan som går och vantrivs med sitt jobb.



Heja!

2011-08-28 @ 11:03:49
URL: http://paintpastelprincess.blogg.se/
Postat av: jennifer

Ha det fint på måndag, detta kommer bli bra smöla!

2011-08-28 @ 13:24:28
Postat av: Maol

Lycka till imorrn!

2011-08-28 @ 18:29:36
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ha! Skyll på Jerrys dator! :P

2011-09-01 @ 10:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0