Grebbestad

Igår åkte vi iväg ett gäng till Grebbestad.
Jag hade glömt att ladda kameran, tänkte hela tiden"ska ta ett kort med alla framför snygga raggarbilen"
Men....när vi väl var utanför bilen så glömde jag bort.
Så..ingen bild, buhuuu!
Men det var strålande sol hela vägen, Grebbestad var en väldigt mysig liten stad, plus att de hade en ganska bra klädbutik jag ska kika i när jag får lite balubas!

Bandspelaren funkade inte i bilen heller, så jag hade med min bandare, fina grejer det, vi hann igenom en hel hög med skivor, det var Volbeat å det va Dropkick Murphys å Ramones å det var Kvelertak etc etc...finfint!

Åt svingoda langos också och den mest enorma mjukglassen ever, lovelly!

När vi landade med däcken i Klässbol igen, där jag hade bilen min, tog vi oss ett dopp i Billingen innan vi for hemåt, åh fy fan vad det behövdes. Fy fan va gött det är med sommar! Hoppas vi får en riktigt fin augusti nu!


En bild från i helgas när herr Henrik fyllde 30!
En riktig kärleksbild alltså.
Henrik å "Ouuuf"(haha, har stavar ni det?) eller "Rocky" som hunden egentligen heter :)


Och en fröken Suomi som knövat in sig i en tomkartong - as always!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Frida Hagström

Hej gumman. Ouffwh tror jag är den officiella stavningen men den varrierar från varje gång typ :P Fråga Henrik på jobbet :P

2011-08-08 @ 11:18:43
URL: http://penisistensfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0