Öuh, it´s a wönderfull däääy!

Kom på att klännigen jag hade på Jens och Annikas bröllop förra sommaren kan agera som långkjol också, sånt gillar man!
Ha ikväll? Kanske kanske det :D

Ska nog rava mig ner på stan snart å köpa mig lite cider.
Ikväll är det hamnfesten i Arvika, där ska DAD spela, har inte pengar att gå in, men man kan vara på andra sidan vattnet och höra bra, så det är våran plan!

Det är fint förresten när katter får hårbollar - eller inte.
Kom på idag att kära Dizzie började hulka i sängen en natt och det var INTE ljudet som väckte mig, det var hennes utflåsande kattluktiga andedräkt som riktades rakt mot mina näsborrar!
Det kan ge en mardrömmar.

Speaking of mardrömmar, drömde att Jerry sa att Johnny Depp hade dött inatt.
GAH!
Men det var inte sant, huga!

Plus att jag drömde att en kompis blev bestulen på sin mob när hon var i USA någonstans, dagen efter hittar jag den på golvet på Arvikas tågstation....det var udda!
Men hon fick tillbaks den iaf :D

Nej, nu blire smink, uh så sköj!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

AAAAH! Du får inte skriva sånt. Jag trodde för en sekund att Johnny Depp hade dött. HUGA.



Ja, det funkar jävligt bra att använda fönsterskrapa att dra bort hår med från tygmöbler. Looooving it!

2011-08-11 @ 14:32:24
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0