Skövdekärlek

Förra helgen slirade mina kära Skövdevänner till Arvika för att umgås en helg, åh så fint det var!


Stugmys med spel! Draw! Rita - de andra ska gissa och det blir poäng. Det roliga med detta var att man skulle göra stygga, snuskiga, osammanhängande ord, en härlig mix. Och ibland kom ett helt vanligt ord. Inte lätt att rita en planka när allt de såg var perverst, haha!
Alex å Peter på kortet.



Kalle å Diana förbannat lyckliga, det giller vi!


Diana med tungan rätt i munnen


En förbannat arg Kalle, en urläcker rosa högtalare som det möljdes mycket gött ur och en jag med läckra örhängen.


Alex har blivit ett helgon! Inte för att hon inte alltid har varit det då, men nu fick jag det på bild!
Dianus posar läckert med sin cider. Hon borde göra reklam för åbro!


Peter har gått och blivit lessen ju.


Fina paret!


Malin gav Skövdisarna lite presenter så de skulle vara lugna ett tag.


Galna freakfåglar som ska snatta hästmorsor va? Vad händer med världen?


Fin!!!!!!!!!!!!!!!!!


Malin har hittat min haka :D


"Jag försökte krama humlorna, men de bara flög iväg hela tiden"
Kennet verkar håna min pöjks försök till att värna om naturen.


KÖRV


Sen blev det stughäng igen.
För det var kallt, attans kallt.


Finbesök sa ja!!!


Historien till detta kortet.
Jerry skulle blåsa Knet i örat för att se om det kittlade, då skulle jag ta kort på Knets min.
"blås då" sa nån, måhända var det jag.
Och ja, Jerry blåste, det som blev lite fel var ju att Kennet också blåste.
Men han fick ju en snygg min iaf :)


HAHA, inga kommentarer :D


Ööööuuuuy, vad hände??


"hoppsan, vad sa jag nu" kan man nästan läsa av på hennes min.
Så vad sa hon då?

"Jag skulle inte ha blivit kär i dig om du inte var min bror"
Detta sa hon till sin kära bror Knet.
HAHAHAAAAA, jag gillert!


Arg/Ledsen/Trött?


Klappa snel katt


Kalla ville ta en idolbild med Knet, för han liknade sångaren i meshuggah


Meshuggah


vin vin vin, blubb blubb blubb


Annie kom ju förbi på natten ett tag också, angenämt!


Så fantastiskt snyggt. Klart han var tvungen att posa när man bara dyker på något sådant :)


400 liter...


lite suddigt, men här är Jerrys zombiepippignuggis!

Tack för en fin helg!
Vi synes!

Tjpp tjo!

Kommentarer
Postat av: Diana

ÅÅÅÅHÅÅÅÅÅ :,) finaste bilderna på en fin helg! :D lööööv it! å dej! :) åsså älskar jag kallekrymplingkortet:)

2011-08-28 @ 20:26:04
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Fantastiska bilder som vanligt. Skägget var nog snäppet bäst höhö

2011-08-28 @ 21:22:00
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
Postat av: Tess

Lycka till med studierna! :-) Härligt!

2011-08-28 @ 23:55:10
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0