En halv månad

På en sån tid kan man ha hunnit med Motôrhead i Gbg och firat julx2.
Sköj VA?
Här kommer lite pics!
Våran ena katt blev nästan ett diskmedel
Vårat hotellrum i gbg! Lägg till kokvrå och stort badrum också! T.o.m matsalsplats liksom, höhöhöööö, ville vara där lite längre :)
Såhär kommer Jerry se ut när han blir flintis och en sur gubbe :)
Jag, Mackan och Italiernan nöjda på motôrhead
Fia och jag efter spelningen, vore kul att höra vad vi pratade om :)
Bilderna på gubbarna på scen blev så käääss så jag tänker inte ens lägga upp skiten, men en bra spelning var det :)
Dagen efter bilade vi upp til Skövde!
Blev inte många kort tagna, glömde bort det - JU!
Men, viktiga saker:
Jag är jävligt bra på ap-bingo!
Underbara Diana och Kalle som gav oss hustak för en natt - danke schön!
Viktigt i bakgrunden - Kalle gör dip!
Fina Medusa var lite gosig också.
Viktigt: Hon är inte så evil som det kanske ser ut att hon är. Se bevismaterial.
Bevismaterial.
Julafton har jag visst på mina andra kamera, orka leta upp den nu då. (Notera: Den ligger precis bredvid dataskärmen)
Men min andra julklappsutdelningsdag var igår.
Bror med familj hade kommit upp från Bollebygd.
Så det blev kasslergratäng med hela familjen, julklappar, vin och lite spel, väldigt trevligt hade vi det, dock så var vi lite schletna hela högen, men vi överlevde! :)
Alleman tillbords!
Den här gången dukade mor till rätt antal personer. Tror det var förra året hon dukade för två extra, undrar om hon såg dubbelt ibland kanske? ;P
Brorsan spelade ostämd fiol för Liam, haha, fint att han höll upp ena fingret hela tiden :)
Liam fick ett bowlingset av mig med mjuka plastdjur, lite kläder och ett förkläde och en kockmössa till det :)
Liam blev gosesjuk :)
Spingospel på kvällen, möe tänking, därför ser jag lite väl grinig ut kanske ;P (Plus att jag dolde mina rödvinsläppar)
Idag tog vi en promenad på förmiddagen uppe i skogen för att rasta oss själva, Liam och Hiro.
Väldigt skönt, någon minusgrad, sol och frostigt överallt. Var bara i skogen vi fick hoppa över några vattenpölar.
Hoppas det syns, det var frusna vattendroppar i granarna, väldigt fint, synd att jag inte hade med bra-kameran!
Nu ska jag kolla om kladdkakan svalnat så jag kan stoppa in den i kylen!
Den ska ätas upp av vänner och mig imorgon på en finingfest!
Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Nice hotellrum! :-D Gosiga katter! Ett sådant bowlingset har Connor, men han har inte riktigt lärt sig hur det går till än :-)

2011-12-30 @ 21:29:23
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Diana

ååå dina bilder är alltid lövly! :D Gott nytt år fina så ses vi nästa åååår!! :D pyss!!

2011-12-31 @ 11:08:47
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Jo eo ro ro yo

Borde vart mer bilder på han den där Jäwwy!

2012-01-01 @ 03:34:08
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0