I'm sorry folks!

Men några av er kommer inte att få ett designat julkort på er själva i år, ni kommer ju självklart få ett vackert kort, men jag hann helt enkelt inte med alla i år, usch usch usch, det känns llite tråkigt faktiskt.
Och ni får nu inte tro att jag gjorde det i någon viss ordning, för det gjorde jag definitivt inte. Gick igenom året som gått och haffade bra kort bara, så det är ingen ris eller ros till nån, bara så ni vet :)
Bara inväntar att korten ska komma hem nu också, men, sålänge, så pluggar jag och hämtar Jerry! (Inte samtidigt dock!)

Gick och tog kort på mitt julpyntade hem igår och så dog batteriet i kameran, så jag får göra ett nytt försök, så ni får se lite hur jag har det :) Hann ju bara med ett rum ju, för böfvelen!!!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Meeeeh, varför gör du det inte samtidigt? Man måste vara effektiv vettu. :)



OCH! Ska du inte berätta om hur det var i Göteborg?



2011-12-16 @ 11:57:50
URL: http://lejonpalt.blogg.se/
Postat av: Malin

Ååååh! Jag kommer bli jätteledsen om jag är en av dem utan! :(

2011-12-19 @ 00:03:53
URL: http://bloggingmolly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0