Sista dagen!

På 2011 dvs, det har gått så otroligt fort.
I januari var det besök nere i Vimmerby, det hanns med middag och fest på det. Veckan efter åkte vi ner igen för då vankades det dop!
I februari drog jag ner till Skövde och var hos härliga people! Härlig helg, Skövde ger alltid ifrån sig positiv energi!
I mars kollade vi på Devin Townsend i gbg, söv hos Marika och Matts! Hur härlig spelning som helst! Var tyvärr tvungen att sticka tidigt på lördag morgon för att dra mig mot universitetet i Karlstad dock, ville dit på en informationsdag, tror jag åkte runt 7-8 på morgonen, men det var det värt :)
30+30 årsfest för Jerry & Malin!
En suverän fest med mer eller mindre alla underbara som finns! Helt lyckad kväll!
I maj var jag och far uppe i dalarna och vandrade, en fin helg var det, trots att vi höll på att bränna ner våran stuga för att vi visst satte på fel platta och där låg det en kabel på, oupss!
I juni var det metaltown! Fantastiskt svinigt bra band, bra spelningar. Området var dock piss, och ja...som ni ser, vädret på lördagen var piss, men det sköna folket räddade allt!
I juli var det Getaway rock festival i gävle! Helt äckligt skön festival, lagom storlek, svinbra band och sjuka folk! :D
I augusti kom Skövdianerna upp till Arvika. Det spelades spel, grillades korv och pratades en hel del under de kvällarna! Någon vecka senare började jag på universitetet!
I början av september var det dags för fest för nya studenter, denna damen, Emelie var en av de som jag förfestade med, hon och jag har blivit riktigt bra vänner, väldigt härligt! :) 83:or rules! ;P
I oktober stack familjen upp till syrran Carina. Pappa fick i present av henne att han skulle få låna hennes ena stuga uppe i Lofsdalen. Så vi var där, vandrade och bara njöt några dagar!
I november fick jag tillfälle att utnyttja mina fina mustascher jag fick av Malin i present.
Det blev en mustaschfylla! Vackra vi var!
Och december var som vanligt julens tid, här spelar Liam fiol :)
Tack alla för ett fint år! Nu fixar vi ett nytt som är lika läckert!
Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Jo eo ro ro yo

Äfven här... ja du vet ;P

2012-01-01 @ 03:35:30
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0