Tjo

Idag har dagen bestått av plugg, städ, plugg, städ, plugg, konsum.
Ungefär :)
Så nu är ryggen dö efter alltför mycket konstig ställning över böcker.
Chefen ringde förut också, saknades folk på jobbet, så jag ska hoppa in imorgon och på torsdag! Oj vad min festivalkassa kommer gilla det. OJOJOJ!

Var ju i götet i helgen, bilder kommer. Fantastisk spelning, men omg vad det blåste, ibland vore det skönt att vara utan smink och hårprodukter alltså, höhö!

På lördagen tog vi en roadtrip till Skövde och hälsade på fina Diana och Kalle, och lilla Medusa också,
där spelades det apbingo och alfapet och pratades massa fint. Har saknat dem, så det var skönt att få ses igen!
Kanske kommer de upp helgen efter nyår, för då tänkte jag å Jerry ha fäääst! (kom kom om ni vill) :D

Nu blir det att leta fram gamla acconakläder!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Förlåt det sena svaret, jag har haft mycket att göra. Angående Serbisk mat så kan man först och främst säga att Balkan är det s.k "paprika-bältet", för de lagar mycket mat med paprika i. Fyllda paprikor med köttfärs är en typisk grej. Sedan beror det väl om man lever nära vatten och så, men de älskar fläsk/gris-kött som är grillade i stora delar. Kryddiga typ köttfärsbiffar är en sak som jag älskar att köpa på gatorna där nere med ett sorts bröd runt och en massa grönsaker och stark sås i - ungefär som pitabröd med fyllning i Sverige, bara ännu godare. De gör även mycket av kål, bland annat kåldolmar. Sedan mycket degknyten och dylikt, fyllda med både söta och salta saker, exempelvis fetaoost. Oj, listan kan göras lång... kram! :D



Kan jag förresten länka till din blogg från min? Har jag ju inte tänk på tidigare :P

Postat av: Diana

TACKTACK för en fin helg! Kommer upp snart gör vi med så det dröjer inte länge tills vi ses igen! :D <3

2011-12-14 @ 20:40:13
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag kommer på fäääst! Ska bli kul! :D

2011-12-14 @ 22:26:54
URL: http://bloggingmolly.webblogg.se/
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Absolut! Säg bara till då om du fortfarande vill ha den, så är den din.

2011-12-15 @ 10:17:03
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0