Det löser sig tillslut

Har haft lite ångest, hade lovat Skövdefolket att komma i november och hälsa på, men det sket sig, sen sa jag "februari, promise"..blidde inget.
Nu fick jag en ledig helg, och det innan Peter och Alex sticker till Stockholm, klart jag måste diiiit!
så 4-6 mars skuttar jag neråt landet och träffar Skövdianerna igen!
Yihaaa!
Blir bussresa denna gången, orkar inte med sj just nu. Sist fick jag vänta på sena tåg och eftersom det var byte missade jag mitt andra tåg, nu är det en direktbuss från Karlstad, så det är bara att rulla med :)
Ska bli kuuuuul!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Peter

YAAAAAAY!

2011-02-20 @ 16:31:21
Postat av: Malin

Hade varit kul att hänga på som jag har sagt några gånger.

2011-02-20 @ 21:28:40
Postat av: Bella

Malin: Just fan! Jag kan höra med dem om du är intresserad? Har haft fullt upp att ens få ordning på nåt datum, så det hade försvunnit ur min hjärna.

2011-02-21 @ 16:08:09
URL: http://bellathebean.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi, din lilla virrpanna!

Det hade ju varit väldigt kul, men med lite eftertanke så kom jag på att jag tyvärr inte har råd denna gången heller. Det suger att studera ibland... :(

Hoppas du får skoj iaf!

2011-02-21 @ 19:20:24
Postat av: Bella

Malin: Virrpanna - that´s me, tyvärr!

Jao, jag fattar inte hur mina pengar ska räcka till sen om det blir studier :S Man är ju van sin inkommande lön.

2011-02-21 @ 19:30:50
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0