Fest i dagarna två

Var det ju förra helgen.
Fortfarande lite ångest för att jag blidde för fuller. Senast var väl i Skövde förra februari, det ger mig också ångest fortfarande.  Hmm..."en gång om året-grej" eller?
Jaja, fram tills dess har jag ju haft kul iaf, båda gångerna :D

Så här kommer några bilder!


Lovelly6 66 Pörnill med sitt strålande leende å så Jennifer å Tobbaaa!

!

Sofia och hennes vän som jag inte har namnet på.
Sofia( =Christoffers dam (Christoffer= Jennifer som brukar dyka upp här ganska oftas bror))
verkade vara en väldigt trevlig tjej, öppen å go, heja heja på er!


Hahahaha, läcker minsann! Tobba! I Skövde är han "känd från internet" :D

Och sen var det väl inte så mycket mer bilder från den kvällen.

Sen blev det lördag, iväg till Karlstad begav det sig minsann!


Syns inte alls att jag är totalt bakis och försöker hålla ögonen öppna va?


Jerry å Knet på bra humör, yihaa!


"Hej, jag heter Tobias, jag är inte van att bli fotad"


Han vill käka upp mig!!!!


Vilka sensitive dudes som omringar min pöjk!

Det var väl det :)

6
T6jipp tjo!

Kommentarer
Postat av: jennifer

jaa tur att det var kuligt fram tills tiki iaf!

2011-02-13 @ 10:57:28
Postat av: Diana från skövde

Hahah klockrent, känd från internet :D är nog fortfarande lite rädd för honom höhö.. Fin och bäst blogg du har här ska jag hänga framöver :D och på tal om festen, FYFAN vad kuuul hoppas verkligen vi kan komma!! och ha inte ångest för skövdefyllan du var sötast :) puss!

2011-02-13 @ 16:26:46
Postat av: Maol

Jo det är hemskt när man blir såpass full, iaf för den person som ska ta hand om en...

Knet, jag vill ha tillbaka min film nu. :P

2011-02-13 @ 19:19:35
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: HighlanderTess

hihi...härliga bilder som vanligt :-D



Uh ja...sån där fylla känner jag igen :-S

2011-02-13 @ 23:21:41
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0